Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bella
Du får låta någon sy upp en sjal åt dig i rätt färg, och du inte syr själv förstås...
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du frågar tjejerna på ringsjalar.tk så kan de nog fixa en åt dig. jag köpte en vinröd ringsjal där, fast det var en specialbeställning och inte en ur standardsortimentet.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har tyg till 2 vinröda ringsjalar som ligger och väntar på mig, jag har bara inte orkat sy upp dom än, men är du sugen fixar jag det. :) Svart tyg har vi också, men det kanske är lite varmt att ha nu i sommar?
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack för tipsen men jag kan nog knåpa ihop en ringsjal själv.
Tänker mig ett bredrandigt gråsvart tyg, vinrött foder och svarta ringar. Eller ett vinrött,svart,grårandigt tyg.
Men jag har bara inte lyckats hitta det rätta tyget.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Storchenwiege Leo Rouge går fint med vinrött. Den har vinröd varp och klarrött inslagsgarn. Finns i längder från 2,7m.
MayaWrap Sunset är vacker vinröd med orange mönster och lite svarta dakorationer. Också "native" är vinröd med svart och så lite andra färger. Eller en helsvart Maya?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Tri Cottin finns ju i vinröd också, det är en himla fin färg.
Användarens profilbild
Av Pyron
UBW finns i vinröd.
Användarens profilbild
Av AnKa
Miamamman skrev:Storchenwiege Leo Rouge går fint med vinrött. Den har vinröd varp och klarrött inslagsgarn. Finns i längder från 2,7m.
MayaWrap Sunset är vacker vinröd med orange mönster och lite svarta dakorationer. Också "native" är vinröd med svart och så lite andra färger. Eller en helsvart Maya?
:) Leo Rouge har jag ju som långsjal och den är jättefin men den skär sig mot vagnen.
Native tycker jag var fin men skulle gärna vilja se en större bild. Har du någon Mia?

Tricitti och trikåsjal är inte aktuellt till min ettåring, kanske till en trea med tiden men det finns inga planer på det nu :D men tack för tipsen!
Användarens profilbild
Av Miamamman
[quote="AnKa"]Native tycker jag var fin men skulle gärna vilja se en större bild. Har du någon Mia?[quote]

Om du går här
http://www.mayawrap.com/n_fabrics.php
och klicka på nr 39 så får du en lite större. Har tyvärr inte hittat nån galleribild och har tyvärr ingen hemma just nu att fota på.
Användarens profilbild
Av AnKa
Ja oxblod är nog rätt namn på den färgen. Den var iallafall mer brun än vad min stork är.

Jag tror faktiskt att jag kommit på en brilliant lösning för att få just den sjalen jag önskar mig men den involverar såväl färgning som sömnad så det tar nog ett tag innan jag får tid för det. Före i sykön finns kjol till bröllop i aug och, misstänker jag, en hel del gardinsömnad, när vi flyttat till nya huset :D
Får återkomma och rapportera. :D
Användarens profilbild
Av Helen
Annars får du lösa det med en svart eller grå

Jag har också en låååång lista med sömnadsbestyr och alldeles för lite tid :shock:
Jag tror att jag skulle behövt ca 2 veckors semester från hem, familj, datorn :shock: hemsidan :shock: för att hinna med i alla fall lite...
så här grovprioriteras det. :P
Fast allt det där är så rydligt roligt och vara i från barnen i två veckor :? njae det villjag inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?