Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Var på jakt efter en hokuspokus idag när jag snubblade över ett underbart 70-talstyg. Hade varit asläckert till en långsjal(om det nu avlastar bra förstås) men det är 104 brett inkl. stadkanterna. Förhoppningsvis krymper det ngt i tvätten och nån cm försvinner väl om man fållar. Går det att använda tyget i den här bredden eller måste jag klippa? Hur funkar det med stadkanter istället för fållar på en långsjal?
Användarens profilbild
Av Jennelii
En av mina hoppizar är 91 cm (?) bred o det är nästan i bredaste laget, det är rätt besvärligt att få till...
Användarens profilbild
Av funshine
jo när tyget väl var tvättat och torkat(vill ha en torktumlare tar ju evigheter att hängtorka) så provknöt vi och det blev väldigt bökigt. Får väl ta och klippa i alla fall. Men det känns så tråkigt att klippa på fel håll. och vad ska man göra med en remsa på 0,25*4,80
Av Barakäringen
funshine skrev: och vad ska man göra med en remsa på 0,25*4,80
Näsdukar, tygservetter, glasögonfodral, liten väska, laga byxorna, skaffa en till remsa eller 7 och gör ett lapptäcke, två 25 cm-remsor bredvid varandra blir ju 50 cm -se där, framstycke till en skjorta! Eller vad sjutton släng det helt enkelt...
:blahblah:
Behöver du fler tips så säg bara till....

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?