Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

vilken vävd sjal är mjukast ???

Didymos
2
13%
Easy care
9
56%
Hoppediz
2
13%
Storchenwiege
Inga röster
0%
Amazonas carry sling
3
19%
Användarens profilbild
Av mirko
vilken tycker ni är den lenaste och mjukaste av dom vävda sjalarna?
Användarens profilbild
Av marlene
Av dom jag har känt på (stork, didymos, antigua, carrysling, bebina, easycare, babylonia, hoppediz och girasol) Så tycker jag att Bebina, Carrysling och girasol har varit mjukast och skönast. Den girasol jag har känt på har varit välanvänd så jag vet inte om det är en lång inkörningsperiod eller om den är mjuk och gosig fårn början. Bebina stjärntecken och carry sling är tunnare och jag tycker att dom har varit mjuka redan från början.
Användarens profilbild
Av mian
marlene skrev:Av dom jag har känt på (stork, didymos, antigua, carrysling, bebina, easycare, babylonia, hoppediz och girasol) Så tycker jag att Bebina, Carrysling och girasol har varit mjukast och skönast. Den girasol jag har känt på har varit välanvänd så jag vet inte om det är en lång inkörningsperiod eller om den är mjuk och gosig fårn början. Bebina stjärntecken och carry sling är tunnare och jag tycker att dom har varit mjuka redan från början.
Jag har haft två Girasoler, och båda har varit mjuka från början :loving: Min Panama är också len och mjuk.
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag röstade faktiskt på Hoppediz. Min Nairobi är den mjukaste sjal jag har känt på. Easycaresjalarna är slinkiga och lena, jaquardvävda Didysar är mjuka och tunna... men min Nairobi!! :loving:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Frida med Mea skrev:Jag kan inte svara, för svaret är helt klart bebina stjärntecken, finns ingen sjal som ens är i närheten.

:iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
Kaffemoster skrev:
Frida med Mea skrev:Jag kan inte svara, för svaret är helt klart bebina stjärntecken, finns ingen sjal som ens är i närheten.

Japp, Bebinan är übermjuk! Efter det kommer Easycare, men då har jag inte känt på en Girasol heller.
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Kaffemoster skrev:

Japp, Bebinan är übermjuk! Efter det kommer Easycare, men då har jag inte känt på en Girasol heller.
Användarens profilbild
Av Scilla
Instämmer, av alla sjalar jag känt på har Bebina stjärntecken varit outstanding i mjukhet. Nästan för mjuk för att jag ska tro att den är bra att bära med :lol:
Senast redigerad av Scilla den fre sep 08, 2006 12:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Kan inte heller rösta, då jag har både Easy, Bebina (men ej stjärntecken), Hoppediz, Carry Sling och en slät gås och tycker inte att det är så jättestor skillnad i mjukhetsgrad mellan dem - det är mer andra egenskaper som skiljer dem åt.

Hoppedizen är kraftigare, tjockast & stadigast av dem men ändå mjuk, easyn är slinkigast och mjuk, bebinan ganska likvärdig med easyn bortsett från slinkigheten och att den är aaaningens tjockare, gillar Carry slingen mer än bebinan som jag upplever är ganska likvärdiga förutom färg och hur mycket ändarna är sneddade (tycker carry sling är mer prisvärd än bebinan). Gåsen ungefär lika tunn & mjuk som easyn men skillnad i avlastning pga vävsätt. Så summa summarum beror det nog på väder & humör vilken man föredrar för stunden :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
marlene skrev:Ni som tycker att Bebina stjärntecken är mjukast har ni känt på nån carrysling? För jag tycker att dom är ganska lika nämligen.
Nope, jag har inte känt på någon carrysling.
Av Aelia
Bebina stjärntecken tycker jag är mjukast :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Min Didy Jacob!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?