Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag ska (ÄNTLIGEN!!!!) köpa mig en overlock. Hade tänkt köpa en billig standard bara men nu börjar jag tveka.. Kommer jag ångra mig isf? Vad kommer jag sakna? Hur bra maskin ska jag köpa? :help:

Det enda jag vet är att jag vill ha en Husqvarna. 8) Men vilken??

http://www.husqvarnaviking.com/se/421.htm
Användarens profilbild
Av florin
Det beror ju på vad du vill kunna göra!!!! Å det är det ju bara du som vet.... Men gå till en återförsäljare å prova så du får veta skillnaden :-) Jag har en super enkel overlock och den duger långa vägar för mig :-)
Användarens profilbild
Av Madde
Har det blivit någon overlock?

Jag är i samma sits som du var när du skrev detta... Kommer man ångra sej om man köper den billigaste??? :hmm:
Användarens profilbild
Av tinaw
Mig har det tagit nästan 10 år att känna att jag börjar växa ur den enkla. Så jag tror inte du blir missnöjd.
Användarens profilbild
Av Madde
Ok... Då får det nog bli den "billiga" då! Måste bara spara lite för att få råd med den... Eller sälja lite saker... Någon som vill ha något från mej?! :wink: :D
Av belinda
vad är egentligen grejen med overlock? Den skär samtidigt som den syr har jag hört, varför är det bra? :roll:
Av FiaLisa
Jag tror också att du kan vara nöjd med en enkel. När jag skulle köpa min så valde jag mellan en för 5000 kr och en för 10000 kr. Försäljaren sa "Tänk vad mycket tyg du kan köpa för 5000 kronor." Hon hade rätt men jag brydde mig inte om vad hon sa. Eftersom jag just vid det tillfället kände mig rik ;-) så köpte jag den dyra och visst är den rolig att ha, men långt ifrån nödvändig. Om jag skulle köpa en idag när jag inte känner mig fullt så rik skulle jag lätt välja den enkla.
Av FiaLisa
belinda skrev:vad är egentligen grejen med overlock? Den skär samtidigt som den syr har jag hört, varför är det bra? :roll:
Det blir så vansinnigt snygga sömmar om man använder den istället för att zick-zacka t.ex. Dessutom är den väldigt bra på att sy elastiska sömmar, vilket kan vara bra när man syr i trikå och annant stickat tyg.
Användarens profilbild
Av tinaw
Och så går det mycket fortare än vanlig symaskin, själva frammatiningen alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?