Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CL8
Anso pratade om hoppis som var ny, kaffe, men jag hittar inga bilder...
eller en osaka kanske...
naturfärger.
Anso sa något om en sjal som var i linnefärg och rosa oxå men jag är mitt i ammningsglömskan...

Jag har dock svårt att se dom framför mig när jag bara får se en liten färgbit.
Om någon har bilder på sig själv och inte har något emot att lägga ut dem skulle jag vara tacksam.

tack tack på förhand...
Charlotta
Användarens profilbild
Av Kristina
Bilder på Lille (vit med rosa ränder) finns under fotografier och bilder här på forumet. Snart får dessutom jag en Havana (orange/natur/kaffe/svart) som jag garanterat kommer att fota! :)
Användarens profilbild
Av Anso
Hej CL8

Titta på www.hoppediz.de där finns de nya färgerna och jag antar att försäljarna i Svreige har de inne när som helst eller att man kan lägga in en förbeställning hos dem (se reklamen till höger)

Den linnefärgade sjalen jag nämnde var en Babylonia ifrån Stellaris. Jag såg en i Mariefred när de var där på sjalträffen. Den var linnefärgad med smala rosa ränder och jag såg att de har den som lång sjal 5,någonting ( de kallar färgen för men jag tror absolut att en sjal på 4,6-4,7 meter räcker för dig så om du vill ha den så be dem beställa in en kortare. Du kommer att drunkna i en sjal över 5 meter. Åk ut och titta på den!

Lycka till!!!
Användarens profilbild
Av maimiti
vanja77 skrev:Hoppedize London är väl brun?? eller? *förvirrad till max i vanlig ordning*
Jo, det tror jag den är... med strokar på (?). Costa Rica är väl helbrun tror jag... Den har jag iofs bara sett på hoppediz hemsida så den kanske inte kommer till Sverige?
Användarens profilbild
Av Ingrid
CL8 skrev:Anso pratade om hoppis som var ny, kaffe, men jag hittar inga bilder...
eller en osaka kanske...
naturfärger.
Anso sa något om en sjal som var i linnefärg och rosa oxå men jag är mitt i ammningsglömskan...

Jag har dock svårt att se dom framför mig när jag bara får se en liten färgbit.

Hej!
Jag har fått in de nya Hoppedizarna, och hoppas hinna lägga ut dem på hemsidan idag. Annars kan du komma och titta på dem på torsdag om du vill. Jag ska ha knytkurs i Stockholm då, och jag ser att du bor i Midsommarkransen. Kursen kommer att vara på Kungsholmen, och det är kanske inte så långt för dig att åka? Hör av dig till mig på info@babydesign.se om du vill komma och titta, så kan jag ta med de nya sjalarna!
Hälsningar
Ingrid
Användarens profilbild
Av maimiti
maimiti skrev:
vanja77 skrev:Hoppedize London är väl brun?? eller? *förvirrad till max i vanlig ordning*
Jo, det tror jag den är... med strokar på (?). Costa Rica är väl helbrun tror jag... Den har jag iofs bara sett på hoppediz hemsida så den kanske inte kommer till Sverige?
*Asg* Vad är strokar? Storkar menade jag ju :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
maimiti skrev:
maimiti skrev:
*Asg* Vad är strokar? Storkar menade jag ju :lol:
He, på den Hoppedizsjal som heter "London" (gråbrun) så är det ett mönster tryckt i svart och det är i form av små storkar :D Titta på Babydesigns hemsida - där ska finnas en bild på en London in action!

Hm, jag var just och tittade och de bilderna är supermörka!!!
Titta istället på www.hoppediz.de och deras shop.
Användarens profilbild
Av lotte
London:

Bild
Användarens profilbild
Av CL8
SUPERtack för alla svar.

Jag tror det blir en Osaka! Maken tyckte den var snygg också, vilket är viktigt i sammanhanget... :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Osaka är skitsnygg, jag är jättenöjd med min! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?