Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tez
Hej,

Har en 1-årig tjej som tidvis vill bli mycket buren och fick tips om denna sida och här verkar man verkligen kunna få hjälp! Mitt behov är att få avlastning för kortare bärstunder av 1 åriga 10-kg tjejen mest inomhus. Tror att jag kommer att bära mest på höften. Vill helst sy själv, tycker det är lite dyrt att köpa. Vad rekommenderar ni? (Har funderat på ringsjal).

Tack på förhand!
Tez
Med Siri 1 och Tuve 3
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ringsjal, bärpåse eller någon sele låter som ett bra val. Vill du bära på höften är nog ringsjal eller bärpåse bäst, men en sele är ju mer mångsidig. Den avlastar bättre och du kan bära både på ryggen, magen och med en del även på höften. Själv föredrar jag ryggen framför höften. Man får armarna fria på ett annat sätt och barnet är ur vägen om man ska städa, laga mat eller vad man nu behöver armarna till.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Min 5-månaders (snart 6mån) väger snart 10 kg :shock: Jag bär henne i ringsjal korta stunder men tycker att jag får lite ont rätt fort. Ringsjalen är suverän vid vissa tillfällen men ska du bära länge tycker jag att du ska satsa på nån sorts sele (eller nån sjal).
Användarens profilbild
Av mammahappy
Eller en kortsjal.
Typ 3,5m eller nåt sånt. Så kan man göra höft-X
Tycker att det är skönare än med ringsjal faktist.
Å det är ju enkelt att sy själ oxå. Man slipper sy dit några ringar osv.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?