Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pia
Hej
Jag har precis köpt en Storchenwieger 4,6m...och funderar om jag gjort rätt!?

Jag har varit så helförtjust att bära i sjal, har haft en elastisk men tyckte att den töjdes ut så, min kille väger 10kg, men hur gör jag nu???Tycker att det är så mycket tyg, lite stelt och hur får man till en bra knytning?

Har ni några tips?
Användarens profilbild
Av Anso
Titta in på www.babyboden.nu - de har bra beskrivningar och det bästa brukar vara xomslut dvs med smokingbältet innerst och korset utanpå.
Även www.stjarnbarn.se har beskrivningar.
Se om det inte finns någon i din närhet som kan hjälpa dig

Om bebisen är stadig och man tycker att det blir varmså behöver man inte bre ut krysset så mycket eller bara lägga det som två "korvar", rätt hårt åtdragna längs bebbens sidor. Se under rubriken "knytinstruktioner" här inne på Sjalbarn.se och rätt långt ner så hittar du rubriken "Sommarknytning"
Bild
Av Pia
Sorry, har nu provat sjalen ett par gånger till och är super nöjd! Jag var för snabb. Körde beskrivningen du nämnde och det går jätte bra. Snygg är den också!
Användarens profilbild
Av Anso
Hej igen!
Ja, det kan behövas några gånger innan man kommer på hur man ska knyta för att få det bekvämt.

Hoppas att du och bebben kommer att trivas bra i er mysiga sjal!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?