Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
ni som sytt underbart vackra meitais med paneler... har ni bara sytt på panelen ovanpå eller har ni "bäddat in" den på nåt sätt, och isåfall hur?
Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
Har inte sytt med panel. men tror att de flesta har sytt fast den ungefär som man gör i lappteknik.
Alltså syr man fast den med ett tygstycke på var sida först, sen ett upptill och ett nedtill så att sidan med panelen blir lika stor som "baksidan" av MT:n.
Av dora
aha! så kan man ju göra då, ja. tack! :D
Av dora
ok!

det är ju så spännande det här, det är inte bara min första hemmasydda meitai, utan det är också ungefär det första jag syr i hela mitt liv. ja, nästa i alla fall, jag räknar inte med slöjdpåsen och grytlapparna :lol:
Användarens profilbild
Av Puma
Jag sydde en meitai med mönstrad baksida, men utan ram. Det var enklare tyckte jag.

Bild

Överkanten ser lite tokig ut på bilden (den har vikt sig två gånger), men den är bara rundad längst upp.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har sytt en panelsele med raka kanter så som ovan beskrivs ungefär, sen har jag sytt en med , ska vi säga sneddade hörnen...(om nån har sett Fantasiflickas blå?) det tyckte jag blev himla charmigt, och bra till större barn då det var lätt att skåla till formen på sitttyget......!
men, detklart, det var ju RÄTT pilligt....men det är kul!
Av dora
puma: mönstrad baksida och utan ram - ja, det var ju en bra idé!

panakeia: RÄTT pilligt, låter som SUPERSVÅRT i mina öron :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?