Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Sugen på en grövre vävd sjal nu till hösten! :D Vilken ska jag satsa på? Helst inte för dyr! *S* Maken blir snart tokig på mina sjalinköp! Han tycker en räcker!!! *tssss*
Användarens profilbild
Av Freyja
Ingen som har nåt tips? :roll:
Av FiaLisa
Jag tycker att du ska köpa en Storchenwiege. Jag tycker att de håller en jämn och hög kvalité och är prisvärda. Dessutom gillar jag färgerna, de enfärgade...

Fast egentligen tycker jag att du ska köpa en sjal vars färg du gillar. Om du köper en sjal vars färg du inte gillar bara för att sjalen anses bra så kommer du inte att trivas i den.
Användarens profilbild
Av sacha42
FiaLisa skrev: Fast egentligen tycker jag att du ska köpa en sjal vars färg du gillar. Om du köper en sjal vars färg du inte gillar bara för att sjalen anses bra så kommer du inte att trivas i den.
:iagree: köp nån som du gillar i färgen, skulle du tycka att den är riktigt krånglig och oskön så sälj den vidare till någon som kanske gillar den, då smaken är olika :D
Användarens profilbild
Av Freyja
Åh tack! :D Ska kolla upp vad som finns!!
Av FiaLisa
Berätta sen vad det blev! :-)
Användarens profilbild
Av amöba
Om du är van sjalare så tycker jag att du ska satsa på en av de lite dyrare eftersom du sannolikt kommer att använda sjalen en hel del. Jag, som började bära i sjal när I var 6 månader och inte visste om vi skulle gilla sjalbärande alls, valde att köpa billigt så det blev en Hoppediz. Jag har tyckt jättemycket om den och gör det fortfarande, men med den kunskap jag har idag så hade jag nog valt en annan (didymos?!). Som någon skrev ovan, sjalar går att sälja om det blev fel. Lycka till!
Senast redigerad av amöba den mån sep 04, 2006 11:49, redigerad totalt 1 gånger.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?