Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tina2
Nybliven sjalägare, med en liten blivande-sjal-buren på tre veckor.

Hua!!! Jag blir livrädd.
Har sytt en vävd sjal innan, som blev ungefär 5.5 meter med 50cms bredd.
Provknöt den på käre maken, och hujeda mej vad det var snurrigt och mycket tyg!! Har såg helt insnörd ut. Antagligen gjorde jag väl fel någonstans på vägen... :x

Nu anlände i dag i postlådan en Hug-a-bub eftersom jag läst någonstans att det skulle vara både enklare att knyta, samt bättre att ha ne nyfödig i en trikåsjal...

Provknöt den på mig själv efter instruktioner på en internetsajt. :shock:

Bebin har ännu inte provat, och jag vet baske mig inte om jag vågar heller utan korrekt kunnig härledning på plats!! :oops:

Imorgon skall vårt elddop ske!
På kvällskvisten har en sjaltokig kvinna härifrån sajten vägarna om mitt hem, och jag ser verkligen fram emot att få hjälp!
Samtidigt längtar jag förtvivlat att få bära min älskade bebi nära mitt hjärta!! :P

Håll era tummar, måtte jag stå ut att invänta experthjälpen, och inte förrirra mig på villospår som kan fördärva hela vår sjalupplevelse, min och bebi Charlies!...
Användarens profilbild
Av Blixa
Det kommer nog en aha-upplevelse när den sjaltokiga visar och du får prova med assistans. Sedan är det bara att öva. De flesta bildinstruktioner blir tusen gånger mer begripliga om man sett det göras i verkligheten också.

Lyllos dig som snart kan bära en så liten så nära. :loving:
Användarens profilbild
Av johanna
:Hahaa: Håll ut! Hjälpen är nära! :D

Det är SÅ mysigt att bära småbebisar :) Måste ju bli extra praktiskt också när man som du har tvillingar, jag tycker det är suveränt att ha Nora "på mig" när jag är ute och härjar med min tvååring :D
Användarens profilbild
Av Tina2
Haha, Johanna, där var du också!...

Jo, jag tror också det kommer bli helmysigt att få ha Charlie så nära!
*älskar ju sååååå*

Och att tvillinghuliganerna ( nä, såå illa är det inte...) behöver lite uppmärksamhet så kan det ju bara underlätta!!

Ses imorgon!
Av ann-katrin
hejsan
mina två busungar på 4:a och 5 år kan helt plötsligt stanna upp i leken oh hojta till mig ( som har haft lillkillen på magen i ca 45 min redan) -Var är Douglas mamma?

helt suveränt att ha sjalen -ligger han däremot i vagnen så stör de honom hela tiden och han får aldrig sova ifred.

lycka till med sjalen - jag hade en sådan snygg i början oxå
mvh ann-katrin
Användarens profilbild
Av April
Hur gick det? :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Tina2
Hahaaa!!!
:lol:
Jag fick köpa en Sino av samma sjaltokiga proffs som visade mig hur man gör!!

Nu har jag provburit i både Hugabubben, och i Sinon.

Jag kunde inte hålla mig tills Johanna kom, utan knöt på egen hand efter instruktioner på internet. Charlie hamnade i en "vaggliknande" sidställning, och somnade bums...
HBn fick följa med hela familjen ut i skogarna, med lille Charlie i sovande.
Underbart!!

Sedan provadej ag idag Sinon inomhus.
Charlie kom inte riktigt till ro, utan ville amma och vara i famnen hela tiden.
Då tog jag fram Sinon.
Och efter instruktionerna jag fick av Johanna, så fick jag till det alldeles fantastiskt!!
Sjalen satt jätteskönt, den är precis lagom tunn/varm för att ha inomhus nu!

Charlie somnade direkt.

Jag vågade inte ta av sjalen för middagen, utan inmundigade den helt sonika rakryggad med en serviett över sjal-Charlie.

Åååhhh, jag tror jag har blivit förälskad, i två stycken på en gång...
Sjal, anade att det skulle vara något för mig, men var inte beredd på hur mycket!!..
Användarens profilbild
Av Sinomamma
:D Kul med en till som blivit sjaltokig! Jag började också med en Sino (därav namnet) och de är verkligen mjuka och gosiga!
Användarens profilbild
Av johanna
:vågen: Hurra! Härligt att höra att det går så bra :D
Användarens profilbild
Av Veronica
Nämen titta, vad kul, å nu blir jag jätte sugen på att träffa dig på Öppnis nästa vecka!
:eld:

Undrar om du ens kopplar vem jag är? 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?