Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naggie
Buscilla skrev:
Gurli skrev:Vet inte om man får klistra in bilder så här, men jag antar att någon hojtar till i så fall.

Här kommer nu öken:

Bild
Ser ju precis ut som Hoppediz Nairobi :D
Och som Storken Albert :? Hade varit mycket roligare med en Eva-kopia
Användarens profilbild
Av Lingling
Jag vill också ha en rosa ... 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
väntar också på den rosa :eld:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag skulle ju vilja kunna köpa en rosa....men med mina två pojkar vet jag inte om sambon får fnatt :rofl:
Användarens profilbild
Av medusan75
Snusibulingen skrev:Jag skulle ju vilja kunna köpa en rosa....men med mina två pojkar vet jag inte om sambon får fnatt :rofl:
Så tänkte jag också från början. Det räcker ju med att sambon är skeptisk till dessa sjalar från början. Att dessutom börja bära dom i "tjejfärger". Men så kom jag på att OM han skulle säga nåt så är det ju bara säga att JAG är ju en tjej. :twisted:
Användarens profilbild
Av Ester
men jag fattar ingenting...nr 11 är ju norrskenet...men går man in på easycares hemsida ser 11 ut så här:

Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Elin skrev:men jag fattar ingenting...nr 11 är ju norrskenet...men går man in på easycares hemsida ser 11 ut så här:

Bild
Jag har också funderat på det där. Men det måste väl vara en miss? Fast Norrskenet skulle vara grymt snygg så där! :twisted:
Användarens profilbild
Av mica
Lin skrev:
Elin skrev:men jag fattar ingenting...nr 11 är ju norrskenet...men går man in på easycares hemsida ser 11 ut så här:

Bild
:shock: :shock: :shock: Gaaaahhhhhhhh!!! MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:iagree:
Den skulle nästan kunna konkurera ut min Lisa.
Användarens profilbild
Av annalys
mica skrev:
Lin skrev:

Bild
:shock: :shock: :shock: Gaaaahhhhhhhh!!! MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:iagree:
Den skulle nästan kunna konkurera ut min Lisa.
:iagree: :iagree: :iagree:
Ja, Lisa är ju så snygg, och Easycare så mjuk. Ojojoj vilken beslutsångest jag kommer att få över sjalar om det blir fler sjalbarn.
Användarens profilbild
Av jag71
F*N!!!! Jag som är så nöjd med mitt norrsken och så kommer den där! Då måste ju jag ha en till! Fast norrskenet köptes ju till skrutt (ja den blev lång för att kunna bära dem små också men... ) så då borde jag väl kunna köpa en till, bara till dem två små?!
Användarens profilbild
Av Anso
Aj, aj aj!!!
Menar ni att vi måste mailbomba Sjalar.nu och fråga vad nu detta är för ny skönhet som kan tänkas dyka upp snart? :D
Har Norrskenet bytt skepnad eller?
Användarens profilbild
Av Isanna
Anso skrev:Aj, aj aj!!!
Menar ni att vi måste mailbomba Sjalar.nu och fråga vad nu detta är för ny skönhet som kan tänkas dyka upp snart? :D
Har Norrskenet bytt skepnad eller?
Jajjemän! mailbomba tack! Den var ju grymmesnygg ju!
Användarens profilbild
Av Anso
Men Ulla-Maija! :shock: :this:
Så här får du väl inte göra?
Komma och fresta med en massa läkerheter (jo, jag vet att vi bad om det i tråden så vi får väl skylla oss själva).

Sååååå, du menar att det Norrsken man sitter och håller på snart kommer att vara en raritet.... :wink:

Är du snäll och lägger in infon om de nya Easycare under "Allmänt" och den där eviga REA-tråden så hamnar infon på rätt ställe så att alla hittar den. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Ett nytt norrsken! Jösses amalia så ljuvligt!!! Den ska jag ha!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?