Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Ja inte så dumt som det låter faktiskt. Alltså har jag sytt en höst/vårjacka eller en vinterjacka? Jackan är i vindpoplin med fleecefoder. När kan man använda den med t-shirt under och hur länge funkar den med collegetröja under? Eftersom det inte är jag som ska ha den så märker ju inte jag av det och Nelius har aldrig varit typen som protesterar mot värme/kyla.
Kanske skulle hålla mig till köpta plagg då vet man ju mha tidpunkten de säljs hur varma de är. Fast det är ju så skoj att sy :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Leas jacka i vindpoplin med fleecefoder anser jag vara en höst/vårjacka. Hon använde den första gången igårkväll då vi var ute och grillade till sent och då bara med en t-shirt under. Tror att det är rätt lång användningetid på såna jackor eftersom de är vidtäta och går att använda med eller utan tjocka tröjor under.

Hoppas du blev lite klokare :)

Visst är det kul att sy? Jag är helt fast i syträsket och planerar hela tiden nya projekt. Nu är det systersonen som ska få en morgonrock i födelsedagspresent.
Användarens profilbild
Av funshine
hm så långt borde ju tom jag kunna tänka. Läste ju din tråd och såg att du använt vindpoplin, men att läsa rubriken var tydligen svårare :wink:
Användarens profilbild
Av funshine
fast jag har ju inte tillgång tiil en sida att lägga bilder på. tappat bort inlogg till fl och bytt mail och redaktionen har för mkt att göra för att svara när jag mailar.
försökte faktiskt göra en egen för att lägga upp bilder från annelis och min sjalträff. Men det sket sig med ftpprogrammet. eller rättare sagt förstod inte hur jag skulle använda uppgifterna från bredbandbolaget. Och då har jag ju ändå använt programmet innan till en gammal hemsida som inte är kvar.

ang mönstret så sydde jag jackan med öron och mage i annat tyg i senaste ottobre. La dock till en applikation på magstycket. Så min lilla bebis kommer spendera hösten som en lyckonalle. Inget tvivel om vem jag är på sjalträffarna. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?