Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Xera
Jag har inte orkat lägga in bilder pådet jag har sytt, men här är i alla fall bild på sovpåsarna som jag sydde i örjan av sommarne inför vår minitältsemester.

Bild

vet inte varför bilden blir så suddig här,... det var den inte på datorn här hemma...men det får väl vara så :roll:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Mysimys. Är de vadderade eller behövde de ha sovsäck över?
Användarens profilbild
Av Monia
Jättefina!!! Jag har funderat på att sy en sådan till Emma, eftersom hon inte kan sova med täcke på :shock:
Användarens profilbild
Av lotti
Agnes skulle oxå behöva en sådan som konstant sparkar av sig täcket i vårt kalla sovrum!! :wink:
Av Xera
De är gjorde i fleece och fodrade med bomullstyg. Det räckte att de hade långärmar på sig. Det var ju så varmt i sommras.

Trodde inte att Ebba skulle gilla sin så mycket men hon ville ha den hemma oxå :-)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Xera skrev:De är gjorde i fleece och fodrade med bomullstyg. Det räckte att de hade långärmar på sig. Det var ju så varmt i sommras.

Trodde inte att Ebba skulle gilla sin så mycket men hon ville ha den hemma oxå :-)
Det verkar ju onekligen smart får jag säga. Fast jag vet inte hur man skulle få min ål till son, men han skulle ju inte behöva vakna och frysa.
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jättefina!!
Av Xera
Xera skrev:
De är gjorde i fleece och fodrade med bomullstyg. Det räckte att de hade långärmar på sig. Det var ju så varmt i sommras.

Trodde inte att Ebba skulle gilla sin så mycket men hon ville ha den hemma oxå

Det verkar ju onekligen smart får jag säga. Fast jag vet inte hur man skulle få min ål till son, men han skulle ju inte behöva vakna och frysa.

Theo är oxå som en liten ål, men eftersom det är som en våst upp till så följer ju hela alltet med när han rör på sig. Jag var tveksam i början med det fungerade jätte bra.
Användarens profilbild
Av Siena
Ser jag rätt, är det ben på dem? För sonen hade inte kunnat stå ut i en som han inte med lätthet skulle kunna resa sig till stående i. Täcke är ju helt omöjligt... han hatar att ha något över sig! Var det mycket pyssel med att sy dem? De är superfina! :lol:
Av Lotten
Vad smart!! :D
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
jättefina, sånna där skulle jag också behöva sy.
Av Xera
Siena skrev:Ser jag rätt, är det ben på dem? För sonen hade inte kunnat stå ut i en som han inte med lätthet skulle kunna resa sig till stående i. Täcke är ju helt omöjligt... han hatar att ha något över sig! Var det mycket pyssel med att sy dem? De är superfina! :lol:
Det är inte ben på, men Ebba hade int enågra problem att ställa sig upp och gå runt här hemma.

De var inte så svåra att sy. Jag använde ett mönster på en västklänning som jag förlängde.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?