Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Det beror nog på storleken på barnet.

Min tös är fyra månader men väldigt liten och jag har svårt att nå henne så att jag känner att sjalen hamnar under rumpan.
Användarens profilbild
Av Alven
bara bebben är stadig i kropp och nacke så ska det väl gå bra! :)
Av gottegrisen
Ja, jag bär Jakob, 4 månader, på ryggen ibland (fast han är hemskt stadig och stor för sin ålder) och tycker att det funkar jättebra.
Användarens profilbild
Av jag71
Min skrutt är född fyra dagar innan din. :D Han var lite liten och lite tidig men idag så har han tagit igen det mesta.
Han är stadig i nacken. Jag bär honom på ryggen ibland hemma om jag behöver göra något. Vet inte vad knytningen kallas men jag knyter inte över axlarna, utan för sjalen under armarna över brösten och knyter där och sen så bak runt/över fötterna eller hur det nu blir och knyter igen. Funkar jätte bra! Fast jag har en helkroppsspegel som jag kan kolla hur han sitter i - första gången jag fått användning för den spegeln!
Användarens profilbild
Av trollmamma
RYGGSÄCK !!! är rätt bra i början !! Den är rellativs snabbknuten o de sitter stadigt.

Det gäller att försöka att ha lite mer tyg i nacken som stöd o jag korsade inte bak utan tog bara om rumpan.

Axel var stadig tidigt o jag var ju var vid at bära på ryggen han var 2-3 månader när han börja komma upp på ryggen på allvar.

Gå in på http://www.mamatoto.org/ där finns det en massa bra tips o videos man kan kolla på jag tycker jag lär mig nått var gång !!!
Av luxia
Jag har haft honom en del på ryggen sedan ett par veckor tillbaks. Han fyller tre månader idag, och är en rätt stadig kille. Tibetansk ryggsäck eller omsluten rygg brukar jag köra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?