Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cattisak
Hade efter mycket om och men bestämt mig för att köpa en hoppediz, idag kom den :D . Tvättade den och upptäckte till min förtvivlan ett litet hål :( .Någon som vet hur lätt det är att hålet blir större, en tråd är av. Ska jag skicka tillbaka sjalen, vill inte men vill ju heller inte ha en sjal med ett hål som växer. :?: Så blev mitt första köp av en lång vävd sjal, inte kul. Joel har saknat vår moby som vi sålde, inge åka sjal på länge.

Cattis med Isak-00 och Joel-04
Användarens profilbild
Av Ally
Jag hade skickat tbx! Dels pga att detta felet verkar vara så vanligt så något måste de väl göra snart... Och sen med tanke på att det finns ett andrahandsvärde i den.
Kan du inte låna någons sålänge?
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag reklamerade min Hoppis oxå. Det var inga problem.

Kan du inte ta uocj klippa och sy i hop ett påslakan så länge du vantar på din sjal?

Fast om du reklamerar den så verkar det inte ovanligt att man får använda sjalen tills den nya kommer :-). Så är det i alla fall för mig.
Bra service :-)
Användarens profilbild
Av Alven
Reklamera, helt klart! Du har ju betalat för en hel sjal!
Användarens profilbild
Av April
Japp, reklamera!

Kram
Användarens profilbild
Av cattisak
Ja, då var sjalen på väg tillbaka. Säljaren sa på en gång att den skulle bytas. Får vänta några dagar till innan vi kan provaåka den nya sjalen.
Användarens profilbild
Av mojsan
..för dig! Jag har oxå en skada på min hoppis, men min säljare verkar vara lite mer tveksam till retur. Och jag är lite krasslig just nu, och har inte riktigt ork att ta tag i det nu, samtidigt som vi ska iväg o fira pappas 60-årsdag osv. Trist.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Visst har du rätt att returnera Hoppedizen till din försäljare om du har en skada på den, Mojsan. Du ska inte heller behöva betala några kostnader för det. Du kan läsa på konsumentverkets hemsida om vad som står om reklamation i konsumentköplagen, http://www.konsumentverket.se/mallar/sv ... icleID=147

För min del anser jag att en kund ska få behålla sin felaktiga sjal till den nya har kommit. Vanligtvis går den ju att använda ändå och på så sätt blir det minsta möjliga besvär för kunden. Det är alltid besvärligt ändå när man behöver reklamera en vara och som försäljare är man ju ansvarig för att det produkter man säljer ska hålla den standard man lovar.

Trevlig midsommar och hoppas det fina vädret håller i sig! :)
Hälsar Ingrid
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?