Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sinomamma
Hej! Min nya fina Easy är ju på väg och nu undrar jag hur jag ska göra med den. Behöver jag tvätta den för att den ska bli mjuk eller är den redan det? Om jag ska tvätta ska jag ha sköljmedel och torktumla eller mangla? Tips och råd tack!
Användarens profilbild
Av Isanna
Japp den är mjuk när den kommer, men den blir enligt mig ännu mjukare om du tvättar den först, jag har i tvättmedel och lite sköljmedel. Sen när den torkat så stryker jag den och då blir den extra mjuk och härlig! Grattis till nya sjalen förresten!
Användarens profilbild
Av sacha42
Grattis till nya sjalen!!
Användarens profilbild
Av Anso
Tvätta. Jag manglar dem, direkt ur centrifugen och sedan när de nääääästan är torra. Man ska inte mangla torra textilier eftersom fibrerna då lättare bryts.
Inget sköljmedel tycker jag, läskiga kemikalier som en "bäverbebis" kan suga och gnaga i sig.....
:roll:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Åh grattis till sjalarnas sjal (enligt mig) 8) 8) Men min själsfrände är ju min regnbåge så jag är nog partisk! :lol: :lol:

Jag tvättar, jag tycker inte alls easysarna är såå mjuka och härliga nya utan faktiskt mest slanka och lite hala. MEN den blir ju kanon efter första tvätten. Jag tvättar bara utan sköljmedel och låter den hänga fritt (helst ute :mums: ) och torka...
Lycka till!
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Frida med Mea skrev:Jag tycker inte mina har varit särskilt mjuka som nya, har använt innan tvätt iförsig, men vill du ha den mjuk så tvätta först, mitt norrsken var faktiskt riktigt strävt och knepigt, tror att den ska tvätats frö fösta gången nu snart.
Tack för era svar! Jag tyckte inte heller att den var så mjuk när den kom, halkig också. Men jag tvättade den på en gång och manglade den. Den blev väldigt mycket mjukare men inte riktigt så mjuk som Gurlis som jag kände på på en sjalträff. Behöver använda den mycket nu så den blir lika gosig!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sinomamma skrev:
Frida med Mea skrev:Jag tycker inte mina har varit särskilt mjuka som nya, har använt innan tvätt iförsig, men vill du ha den mjuk så tvätta först, mitt norrsken var faktiskt riktigt strävt och knepigt, tror att den ska tvätats frö fösta gången nu snart.
Tack för era svar! Jag tyckte inte heller att den var så mjuk när den kom, halkig också. Men jag tvättade den på en gång och manglade den. Den blev väldigt mycket mjukare men inte riktigt så mjuk som Gurlis som jag kände på på en sjalträff. Behöver använda den mycket nu så den blir lika gosig!
Det kan ta tid att få till den där gosigheten. Tror jag läste någonstans att man kan sitta på den i soffan för att påskynda processen :D. MEN jag vill även tillägga att det faktiskt finns måndagsexemplar (inte för att jag tror att just din är en sådan) och de är riktgit sträva och inte alls någe mysiga :roll:.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Buscilla skrev:
Sinomamma skrev:
Det kan ta tid att få till den där gosigheten. Tror jag läste någonstans att man kan sitta på den i soffan för att påskynda processen :D. MEN jag vill även tillägga att det faktiskt finns måndagsexemplar (inte för att jag tror att just din är en sådan) och de är riktgit sträva och inte alls någe mysiga :roll:.
Min verkar ha stor potential, tycker jag, så jag tror inte jag har nåt måndagsexemplar. Gud bevars! Fy vad hemskt om man lägger ner så mycket pengar och får en sträv Easy. :cry: Man vill ju ha en Easy just för att de är så mjuka och gosiga!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?