Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marimba
Nej, nu måste jag fråga.

Jag har känt på två Leo här i Luleå och båda var helt fantastiskt mjuka och gosiga. Och nästan silkiga så att de "rann mellan fingrarna"...

Här hemma bor två Easys. Båda är ganska nya och båda är ganska styva och sträva. Easy som ska vara så "mjuk" och "nästan knyta sig själv"! Jag tycker att mina kärvar när jag knyter. Har tvättat och strukit. Är de bara inte tillräckligt använda än eller vad är det för fel?

Läste i någon tråd att man skulle knöla ihop sjalarna och sitta på dom när man inte har dom på sig, och det kan jag väl göra, men HUR LÄNGE MÅSTE JAG SITTA? :lol:

Nån som känner igen detta fenomen? :hide:
Användarens profilbild
Av Isanna
Men det var ju inge kul! :( Jag har två easys som jag köpt nya och de ha varit jättemjuka! Har du använt dom länge? De kanske bara behöver gås in riktigt?
Användarens profilbild
Av Vida
Jag manglade min pärla och den blev superdupermjuk - om jag var du skulle jag mangla den...
Användarens profilbild
Av Marimba
Isanna skrev:Men det var ju inge kul! :( Jag har två easys som jag köpt nya och de ha varit jättemjuka! Har du använt dom länge? De kanske bara behöver gås in riktigt?
Nej, jag har ju inte använt dom särskilt mycket alls egentligen, så det kan mycket väl vara där skon klämmer. Kände på Havet idag och tycker redan att det kanske är lite skillnad mot för nån vecka sen, så hoppas hoppas! :wink:
Användarens profilbild
Av Marimba
NeaVida skrev:Jag manglade min pärla och den blev superdupermjuk - om jag var du skulle jag mangla den...
Det är ett bra tips! Provade det en gång, fast då var tyget nog lite för blött fortfarande... :roll: Och det är ju nere i en sån där gemensam tvättstuga och jag litar inte riktigt på manglarna där. Träcylindern i mitten (har säkert något "facknamn") är alldeles flisig så jag är lite rädd att den ska börja trasa sönder sjalen... :? Kör nog med strykjärnet tills vidare. Känns säkrare.
Användarens profilbild
Av jazoo
Min Easy är också rätt sträv jämfört med de andra jag har känt på (väl använd, jag är tredje ägaren). Så det tycks vara så att de är lite olika i kvaliten, även Easy-sjalarna. Men den är ju ändå tunn och skön jämfört med min Hoppiz...

Jag har dock inte manglat den. Ska nog göra det någon gång när jag törs använda stora stenmangeln i tvättstugan...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?