Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gaya
Hej.
Jag har precis sytt en mini strut hätta till Loke.
Tredje gången gillt. Jag har alltså två stycken som är väldigt mini i jämförelse med hans huvud.
Den första kan nog bara en som är väldigt för tidigt född ha...den andra kan en bebis ha iallafall. (fast vem vet jag inte)..ja ja, det jag tänkte var att (även om den inte är så fin och ganska lätt att göra själv) så kan jag skicka den till den som vill mot kostnaden av portot...

Bild
Av randig
Ååå en sån skulle jag vilja ha åt Oskar! Den är ju hur fin som helst!!!
Användarens profilbild
Av Gaya
HUr gammal är Oscar då? ;-)
Användarens profilbild
Av diddeldi
annars är jag också intresserad, har en liten atlas på fem veckor... men jag vet inte hur liten hätta du gjort i och för sig :wink:

eller så kanske du vill dela med dig av lite instruktioner, nu när du vet hur man ska och inte ska göra :wink: :) för den var ju jättesöt ju!
Av randig
Oskar är fyra månader :)
Av SandvikenMamma
Åh, vad fin den var Gaya!! Där har du lyckats bra - IGEN!
Användarens profilbild
Av April
Jättefin!

Kram
Användarens profilbild
Av Gaya
he he. Härligt! Nu har jag mätt runt innerkanten där man stoppar in huvudet. 44 cm var det. Ni får väl mäta era småttingar vettja! :-D
kram på er!

Tack SandvikenMamma! :wink:
Senast redigerad av Gaya den tor jun 23, 2005 21:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gaya
Om den är för liten för de som har tingat så kanske att den passar Fanny... i sånnafall så blir det inte precis någon fraktkostnad på de 20 meter jag måste gå med den om du skulle vilja ha den Camilla! :-D
Användarens profilbild
Av diddeldi
atlas har ca 38 cm i huvudmått, så han har lite att växa i :wink: . om inte randig tar den förstås.
Av SandvikenMamma
Jag vill, jag vill, jag vill Gaya!!!

Eller så kanske jag kan få instruktionerna, om den passar den andra bebisen..?
Av SandvikenMamma
Pst!
Kom på en sak.. Det är längre till postlådan vid konsum, än vad det är hem till mig.. ;-) *försöker locka hit dig*
Användarens profilbild
Av Gaya
diddeldi

Åh...jag kan skicka den om du hjälper mig. Jag menar....allt blev jätte jobbigt när jag tänker på att jag inte vet hur många frimärken det behövs o sådant..
Användarens profilbild
Av diddeldi
Gaya skrev:diddeldi

Åh...jag kan skicka den om du hjälper mig. Jag menar....allt blev jätte jobbigt när jag tänker på att jag inte vet hur många frimärken det behövs o sådant..
:D skickar dig ett pm :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?