Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Måste bara få visa vad jag knåpat ihop till min groda :heart: i helgen

Bild

Både jackan och mössan är vändbara med brun insida. Hittade brun vindpoplin på Ohlssons så både mössan och jackan är vindtäta så nu är vi redo för höstrusket :D

Bild

Är inte riktigt nöjd med tyget på utsidan :roll: men det gick rätt fort att sy så det blir nog en till i manchester.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Oj, vad fina coh vilken söt liten modell :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Oj, vad fint! Tycker att tyget var jätteläckert, fast manchester låter inte så illa det heller. Vad har du använt för mönster?

Jag är sååå sugen på att sy, så jag blir jätteinspirerad av dina fina alster. Var det svårt?
Användarens profilbild
Av Eld77
Wow! Jättefina! Hur hinner du med att sy sånt där?
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
jazoo skrev:Oj, vad fint! Tycker att tyget var jätteläckert, fast manchester låter inte så illa det heller. Vad har du använt för mönster?

Jag är sååå sugen på att sy, så jag blir jätteinspirerad av dina fina alster. Var det svårt?
Inte alls svårt. Jag sydde tre jackor, en i yttertyg, en i fleece och en i vindpoplin, la dem räta mot räta med blixtlås mellan, sydde ihop, vände och KLART :D Mönstret är från en bok som innehåller helt suveräna mönster till barnkläder. Väldigt enkla att sy. Den heter "Barnkläder" och är skriven av Hanne Meedom. Jag tror att den har utgått men jag hittade den på rean på Coop för 39 kr :app: efter ett tips härifrån. Mössan är den berömda dalahättan från "Sy till barnen", en bok med 70-tals mönster som jag lånat på bibblan.
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Eld77 skrev:Wow! Jättefina! Hur hinner du med att sy sånt där?
Det tog inte så lång tid som man skulle kunna tro :wink: Pappa :heart: tog barnen och åkte och hälsade på kompisar så mamma fick sy.

Annars är dagis ett hett tips :wink: När vi lämnat av storebror och lillskruttan sover sin förmiddagssömn så får jag en del gjort. Att huset ser ut som efter en tornado är ju en annan sak. Man kan ju inte få allt :wink:
Användarens profilbild
Av binaem
Vad använde du för tyg och stoppning, såg så mjukt och gosigt ut.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:shock:
Åh vad fint!! Vad duktig du är!!
Användarens profilbild
Av boosten
Åh vad fint! Är inte utan att man blir sugen själv.. :roll:
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jättefint ju!!
Den boken har ju jag, kanske dax att sy lilleman en jacka till vintern då :-D
Tack för tipset!!
Användarens profilbild
Av sacha42
SNYGGT :tumsup:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Nämen vad fint!! :shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättefint! Vilka sytalanger det finns här inne! Jag blir imponerad av allt fint ni bara kastar fram!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?