- mån aug 21, 2006 08:16
Jag ska sy några lego/förvaringspåsar och skulle gärna vilja ha tips och råd om hur era ser ut (gärna med bild)... 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Åsa hemmamamma till 3 skrev:Den är ca 150cm i daimetern.Tackar, tackar... då ska här sys
Vinterdrake skrev:Jättefin!!Jag har flera. En för babyduplo och en med lite duplo i. Sedan två med massa duplo i. Sedan funderar jag på en till zoo sakerna.
Men.. Hur mkt lego ryms tro?![]()
Svårt att svara på kanske, men...
Jag är sugen på att sy en till barnen men jag är rädd att de har för mkt för att det ska funka ordentligt..![]()
(det är Duplo de har, så det tar ju mer plats än litet lego...)
Åsa hemmamamma till 3 skrev:Så här ser det ut när man leker:Jättefina bilder, jag ligger själv i startgroparna för att sy något sånt här. Men jag blev lite full i skratt åt bilden, när mina barn leker med duplo (och annars också
![]()
annalys skrev: Jättefina bilder, jag ligger själv i startgroparna för att sy något sånt här. Men jag blev lite full i skratt åt bilden, när mina barn leker med duplo (och annars också) ligger det inte i en så prydlig hög, utan utspritt över hela golvet
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?