Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Har någon något förslag på en ryggsäck som har skötväska i sig... och som är lika snygg som "skip-hoparna" :-D

Kram
Användarens profilbild
Av nilla
Fast jag har undrat över om det går att sätta fast en skip hop bakpå en sele. Såg på den nya modellen av ergo-ryggsäcken att det såg mer ut som man fäste den på selen än bar den över sina egna axlar. Såg jag rätt eller vill jag bara ha en bra anledning till att köpa en skip hop :? ???
/pernilla
Användarens profilbild
Av Ia
Ergo-ryggan har både axelremmar så att du kan ha den för sig själv, och fästen som du använder när du ska sätta fast den bakpå selen. Fast den är inte lika snygg som en skip-hop. :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Anka, den var grymmesnygg.
Användarens profilbild
Av Alven
Ja, den var ruggigt snygg! Fast som sagt, inget för sjalare... :(
Användarens profilbild
Av Aurian
Visserligen ingen ryggsäck :roll:
Användarens profilbild
Av Madde
Innan jag blev anti-babybjörn köpte jag deras ryggsäck... Med den får man en ihopvikbar skötbädd´. Det finns speciella fack för barnmatsburkarna och för flaskorna och mycket plats för sjalar och blöjor! Priset var nog ca 350 kr!

[img]http://www.babybjorn.se//filecache/260x ... stängd.jpg[/img]
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
I juni-numret av Vi föräldrar finns det reklam (i slutet av tidningen, bland alla annonser) för någon slags skötryggsäck som man kan veckla ut till skötplats. Jag tror det var lite fack och sådant också.

Tyvärr kommer jag inte ihåg märke eller företag och har förlagt tidningen men så fort jag kommit på något mer skriver jag igen. Åå bilden fanns den i rött och någon mer neutral färg.

...å jag tänker...å jag tänker...men kommer inte på namnet...SYND! :D
Användarens profilbild
Av April
Ja, den verkar ju vara praktisk... ska genast tipsa min svägerska om alla fina tips ni gett :-) TACK!

Kram
Användarens profilbild
Av marcy
Phil & teds rygga är både liten och snygg, men sväljer OTROLIGT mycket.
Innehåller en skötdyna också
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?