Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
e det nån som provat den?
den e ju så fiiin!!
nån som har nån info? nån av återförsäljarna kanske?
Funkar den verkligen att bära stora barn i?
hur stretchig e den?
rullar sig kanterna på den? hur illa e det jmfört med andra trikåsjalar?
ja e verkligne jättesugen på den, särskillt om det skulle gå å bära Joar i den också....
Användarens profilbild
Av Panakeia
e det verkligne INGEN osm vet nått om denna sjalen?
ingen ingen alls?
ligger ju två trådar ute om den å inga svar i nån av dem?
Användarens profilbild
Av Panakeia
marlene skrev:Den är väl rätt ny så det kanske inte är nån som har hunnit köpa nån
fast återförsäljarna måste väl ha kikat på dem?
Användarens profilbild
Av Miamamman
Jajaja ok då, jag svarar. Hoppas det inte räknas som otilåten reklam :hide:

Kanterna rullar sig inte. Man måste bara vara noga när man hänger den, precis som med alla trikåsjalar. Av alla jag provat (MÅNGA) så är det bara BabyBundler som verkar ha helt orullande kanter hur man än gör när man hänger upp den eller tom torktumlar (som jag INTE rekommenderar, för det sliter så på sjalen och den kan bli noppig).

Den är bra mycket stadigare än dom flesta trikåsjalar. Ungefär som Babybundler Classic, fast avsevärt svalare tack vara hampan. Jag bär Sonja utan problem, känns inte ens svajigt. Tyget är annorlunda, stretchar på ett annat sätt så det tar ett par gången innan man vant sig och fått till knytingen perfekt.

Kanterna är sydda. Det är positivt för att dom håller sig fina längre. Men man msåte se upp var man har kanten så att den inte blir tightare än resten av sjalen för då kan det skära in. Precis osm med en vävd sjal med fållade kanter. Mer med visa och mindre med andra. Storchenwiege känns inte så, men mer stretchiga vävda typ Amazonas Carry Sling är samma sak.

Sedna är det ju en frågan om tycke och smak. Men jag kommer att ta med den som en av mina 11 sjalar som ska få följa med til Bulgarien. Hug-a-buben får stanna hemma. Hubban är lite svalare, men Econ är stadigare utan at vara så mycket varmare. (Sedan blir det en ringsjal och Amazonas Carry Sling som får äran att följa med, funderade på ERGO också, men den tar så mycket plats. Hade S varit större hade nog den fått följa och så bara en ringsjal som amningssjal).

Jag ska fixa bilder, bara jag hinner......

Den här är inte min, men ändå:

Bild
Senast redigerad av Miamamman den sön aug 27, 2006 22:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
Tack för all info Miammamman! Den verkar ju helt ok med andra ord! Och snygga färger fanns den ju också i!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Altså det låter ju verkligen som den ulitimata trikåsjalen för mig. Men hur ska man kunna bestämma sig för bara en av de snygga färgerna? :hmm:
Av GodisGlader
Funderar oxå över färgerna :hellu:
Blir alltid så fundersam på hur dom ser ut på riktigt istället för dom små rutorna (vad man nu kallar dom, börjar bli trött nu :zzz: ) är så nervös att det ska skilja sig jättemycket i verkligheten..

Har fastnat för Dusty Rose och Thé men Brown kanske kommer in på listan oxå :hmm:
Dom skulle jag vilja se bild på men det kan nog dröja, så man får nog ta den man fastnar mest för hur nu det ska gå ihop... :hellu:
Av Pysselmaja
Fick man inte tossor och mössa till den nu ochså?
Av GodisGlader
Pysselmaja skrev:Fick man inte tossor och mössa till den nu ochså?
Jepp det får man! i samma färg som sjalen :tumup:
Användarens profilbild
Av Panakeia
åhh, va sugen jag blir nu!!!
tack för infon Mia!
attans att det ska vara CSN denna månaden, när sjalen faktist e nersänkt......
Användarens profilbild
Av mammahappy
Frida med Mea skrev:Finns det inte några live bilder på sjalrna?

Miamamma: tycket det stog att du skulle ha med dig 11 sjalar :hellu: , tänkte du var tokig :wink: , men det var visst bara jag som var det.
Haha jag läste precis likadant så du är inte ensam om att vara knäpp.
Var tvungen att läsa hennes inlägg igen när jag såg vad du hade skrivit.
Å nu såg ju även jag att så inte var fallet. *S*
Av Villiankka

Miamamma: tycket det stog att du skulle ha med dig 11 sjalar :hellu: , tänkte du var tokig :wink: , men det var visst bara jag som var det.
Här finns en foto till.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Villiankka skrev:

Här finns en foto till.
Åh, Vilianka, nu vet ajg ven du är tror jag!!!!
Visst är det du som har tagit alla dom där jättefina reklambilderna på Babylegs?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?