Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Ni som sytt kantband på era ringsjalar har ni köpt vanligt siden band och sytt fast? Eller vad har ni använt.
Har ni köpt kantband och vikt över änden på sjalen så att bandet syns på båda sidorna och sedan sytt??
Användarens profilbild
Av Ia
Jag köpte snedslå i bomull till min linnesjal. Det var det som matchade bäst. Jag ville ha en bred kant så jag sydde faktiskt på dubbelt band - ett på var sida om stadkanten.

Så här ser det ut från ena hållet:
Bild

och från andra:
Bild
Användarens profilbild
Av Mi
Emm, Jag är ingen syexpert :oops: men jag köpte sånt där band och vikte det över kanterna och sydde fast. (rejsade lite fort på ett ställe så jag missade att sy fast bandet på ena sidan, jag ska köpa små blommor och fästa där istället) Himla fint blir det med kantband :)
Användarens profilbild
Av Tabby
Vad fint. Får bege mig till olika tygaffärer för att hitta något som passar det fna gröna tyget jag köpte igår.
Det ska bli 2 ringsjalar som ska ges bort i present till 2 kommande nyfödingar :-)
Användarens profilbild
Av Ally
Tabby! Kolla på Knapp-Carlsson på är det Drottninggatan? Iaf gatan parallellt med Kungsgatan.
Användarens profilbild
Av Tabby
Tack för tips Ally
Användarens profilbild
Av April
Jättefin sjal! Wow! Imponerad :shock:

Kram
Användarens profilbild
Av Lingling
Ally skrev:Tabby! Kolla på Knapp-Carlsson på är det Drottninggatan? Iaf gatan parallellt med Kungsgatan.
Knapp-Carlsson? Är det Siden-Carlsson du tänker på? Ligger på Drottninggatan som korsar Kungsgatan ... På Kungsgatan ligger (eller låg???) Mattssons band som har drösvis med knappar och band, underbar affär ... :)
Förhoppningsvis finns den kvar fortfarande (Hindersons garn har ju gått hädan ... :( )
Användarens profilbild
Av Ally
Nix! Knapp-Carlsson :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
..med ally, dock osäker på om det är carlson med c eller k. Bra är de iaf.
Användarens profilbild
Av Bella
lingling - jag tror att Ally och dom andra pratar om Göteborg. Du pratar om Stockholm va...? :D
Användarens profilbild
Av Lingling
Bella skrev:lingling - jag tror att Ally och dom andra pratar om Göteborg. Du pratar om Stockholm va...? :D
Såklart jag gör :oops:
Drottninggator finns mest överallt - här med ...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?