Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En lite onödig fråga kanske, men är bara nyfiken hur ni gör och vill ha lite tips. Det är ju inte något problem när jag bär sonen på magen, då är det ju bara att ha ryggan med blöjor och sånt på ryggen. Men nu, när jag mer och mer bär på ryggen och vill ha någon väska med ja, blöjor och andra pryttlar med. Visst kan jag sätta ryggan på magen, men det känns lite fånigt och den sitter inte så bra. Använder Ergon då, har fortfarande inte vågat mig på några ryggknytningar med storken.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Jag har min rygga på magen.
Annars kan man ju ha en axelremsväska om den har ett långt band. Och då menar jag att den hänger tvärs över kroppen t.e.x remmen på höger axel så att väskan hamnar vid vänster höft
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag bär ju inte på ryggen men när jag bär i sjaln så har jag en Everest höftväska. Funkar jättebra :)
Användarens profilbild
Av April
Jag har köpt Ergo ryggsäcken till min Ergo... är verkligen kanon!

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
April skrev:Jag har köpt Ergo ryggsäcken till min Ergo... är verkligen kanon!

Kram
Jag har fått låna en sån rygga, just för att testa hur jag trivs med den.. men alltså :oops: hur gör man? måste man packa i allt och spänna fast den på Ergo innan man tråcklar på sig barn och allt??
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har en skitsnygg Amningshjälpen tygkasse.. :lol: Den funkar bra, så länge man inte shoppar ihjäl sig, för då blir det tuuungt.
Användarens profilbild
Av April
Jag har fått låna en sån rygga, just för att testa hur jag trivs med den.. men alltså Embarassed hur gör man? måste man packa i allt och spänna fast den på Ergo innan man tråcklar på sig barn och allt??
Ja, så gör jag... dvs. packar det jag ska ha med i Ergon, sedan spänner jag på mig Ergo, med ryggsäck, på ryggen... Alltså jag har ju inte jättemycket i ryggsäcken... lite extrakläder och en dricka. Ingen full packning alltså - det gäller att prioritera ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Hellen
April skrev:Jag har köpt Ergo ryggsäcken till min Ergo... är verkligen kanon!

Kram
Har fundrat på den ryggan men jag tycker att öppningen ser så liten ut. Får man ner något i den??! Inte för att jag ska ha ner en sovsäck men ändå :wink:
Användarens profilbild
Av April
Ja, man får i saker :-) Tycker faktiskt att det är skönt att öppningen inte är så stor och att den sitter högt upp. När man är på stan behöver man inte vara lika orolig för att någon ska ta saker ur ryggsäcken ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Ally
Använder en axelväska med tillräckligt korta handtag så jag även kan bära i handen. Har en necessär där jag har 2 blöjor tvättlappar haklapp sked en påse gröt. Denna kan jag flytta runt till väskan för dagen.
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag har antingen Everest väskan eller en Trolly (Dramaten) Det är lite vart man ska !! oftast ska jag handla o då är det perfekt att kunna dra tunga saker !!!

Det går ju även att ha en ryggsäck på magen då kan det t o m bli jämnvikt :lol:
Användarens profilbild
Av Hellen
Tusen tack för era svar, får fundra på vad jag ska investera i. Jag har ju en bra rygga som jag fick när jag började prenumerera på någon onödig tidning :D Den har flera fickor/fack på utsidan också så man får plats med en massa pryttlar där också. Men nu var ju den som sagt en "gratis" väska så blixtlåset till stora facket brukar haka upp sig :shock: hoppas verkligen att den håller ett tag till....

Trollmamma: jo, jag har faktiskt fundrat på att skaffa en dramaten också för att ha när man ska gå och handla på Konsum.

Men det blir nog kanske en ny rygga när den här pajjar, eller kan man ha en skip hop????! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?