Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elvira
Jag skall snart inhandla selen till mina flickor då jag är behov av någonting snabbt och lätt att bära i och något som är lätt att bära i på ryggen.
Nu kommer ju den nya patapumen med huvudstöd och då undrar jag är detta någonting ni har saknat på era selar. Våra tjejer är 9 månader (6 1/2 korrigerat) och väger 6,5 kilo. Kanske är det bättre att satsa lite mera pengar på att få det eller hur skulle ni ha gjort....

MVH Elvira
Användarens profilbild
Av Gabnus
Som Ergoägare ( svarar trots avsaknande av en patapum) så använder vi huvudskyddet varje gång vi har varit ute. Är det inte för att han sover så är det för att skydda från solen.
Jag tycker att det är bra.
Senast redigerad av Gabnus den tis jun 21, 2005 11:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har inte heller nån Patapum, men måste få inflika att vi använt huvudstödet jättemycket. Alltid när vi varit på längre turer har David somnat. Vi hade inte klarat oss utan det...
Användarens profilbild
Av Anna
Har också ergon och har använt hurviudstödet en hel del. tror nog man kan klara sig utan för har man inte så vänjer man sig inte ivd dess fördelar, men jag skulle nog satsa på huvudstör till såpass små tjejer.
Användarens profilbild
Av AnKa
JA!! Jag saknar huvdstöd när jag bär på ryggen. På magen går det bra ändå eller så kan man lätt trä på en halsduk som stöd men på ryggen måste jag ha hjälp för en sådan procedur.

Annars tycker jag att Patapum är en fin, bra och mycket prisvärd sele.
Användarens profilbild
Av Karint
Säger som de andra som äger en ergo: Jag använder huvudstödet mkt, så fort han somnar så det blir några ggr per dag.
Användarens profilbild
Av Elvira
Det blir nog med huvudstöd då den nya finns ju i svart och det tycker jag är snyggast..

Tack för alla svar:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?