Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ansve9
Fint! Och lite modigt, velour är ju jobbigt för att det damma och har sig så mycket när man syr. Jag drar mig för att göra saker i velour, kul att det inte verkar gälla för alla :D :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefin, velour är så mysigt, men svårt material att jobba med.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
ansve9 skrev:Fint! Och lite modigt, velour är ju jobbigt för att det damma och har sig så mycket när man syr. Jag drar mig för att göra saker i velour, kul att det inte verkar gälla för alla :D :D
Ja, skoja inte om det.
Jag bestämde mig redan innan jag fållade kanterna att det får bli lite "böljande fall" för det kommer ändå att dra sig så då kan jag säga att det ska vara så :roll:
Användarens profilbild
Av eedar
PEACE!! :D jättefin klänning!
Av Lotten
mallinpallin skrev:
ansve9 skrev:Fint! Och lite modigt, velour är ju jobbigt för att det damma och har sig så mycket när man syr. Jag drar mig för att göra saker i velour, kul att det inte verkar gälla för alla :D :D
Ja, skoja inte om det.
Jag bestämde mig redan innan jag fållade kanterna att det får bli lite "böljande fall" för det kommer ändå att dra sig så då kan jag säga att det ska vara så :roll:
Och jag säger att de böljande ärmkanterna på Ivars velouroverall är vääldigt noga uttänkta. :Hahaa:

Fin, fin klänning! :D På min skärm ser den ljust grön ut. Är den det?
Användarens profilbild
Av Buscilla
Mmmmm...verkligen jättefin :vågen: Jag diggar det, förmodar jag, egengjorda halsbandet :app:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Tack alla! :D

Jag är faktiskt väldigt nöjd trots allt.
Vi åkte till mormor och morfar nyss och Ofelia hade klänningen på sig för att visa upp den, sen tänkte jag byta för att det blir lätt kladdigt där.
Det första O gör är att galoppera omkull på asfalten och skrapa upp knäet :( , klänningen klarade sig men fick en del "asfaltssträck" så nu får vi hålla tummarna för att det går bort.

Lotten - den är beige, men ljusgrön hade nog inte varit så tokigt det heller :)

Buscilla - jo Ofelia gör måånga fina halsband här hemma, jag gillar okså att pärla (köper inga presenter längre :oops: )
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefin! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?