Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
å ja verkligen fin :D vilka fina grejer du syr, man blir alldeles tossig av retrolängtan :D
Av Jenny
Åh så fint! Får man fråga hur många meter snedslå du gör av med om dagen? :floet2:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Du är så otroligt flitig och duktig! Vilket fantastiskt förkläde! :love: Jättefint!
Användarens profilbild
Av HelenaW
Men ååååh, precis ett sånt har ju jag sedan jag var liten! Jag bara älskade John Blund, min favorit var en JB-dock i guldplast :lol: !

Nu använder mina tjejer det när vi bakar :loving: !

Jättefint!!
Användarens profilbild
Av puppan
Wow! :shock: Superfint!! :love:
Användarens profilbild
Av florin
Tisse skrev:Åh så fint! Får man fråga hur många meter snedslå du gör av med om dagen? :floet2:
haha, ja du det går ett antal meter i veckan kan jag säga :D Till bara en liten förklädesklänning går det ju nästan 2,5 m :shock:
Av Jenny
florin skrev:
Tisse skrev:Åh så fint! Får man fråga hur många meter snedslå du gör av med om dagen? :floet2:
haha, ja du det går ett antal meter i veckan kan jag säga :D Till bara en liten förklädesklänning går det ju nästan 2,5 m :shock:
Vart kan man köpa billigast? Det börjar gå åt en del här hemma också nämligen.....
Användarens profilbild
Av Puma
Oj va fint förkläde.
Användarens profilbild
Av florin
Tisse skrev:
florin skrev:
Vart kan man köpa billigast? Det börjar gå åt en del här hemma också nämligen.....
stoff & stil är billiga men jag har själv bara köpt på ohlssons tyger och det blit DYRT!!! På stoff och stil får man 25 m för lika mycket som när man köper 10m på Ohlssons....
Användarens profilbild
Av sussan
jättefint! får mig att tänka på då jag var liten och hälsade på farmor :-) dom hade en sån tavla :)
Användarens profilbild
Av Fina
Säger som alla andra, jättefint! Bild

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?