Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
hujedamej så fin :o Bild till dej!

får jag fråga, har du sytt på vanlig maskin eller på overlock?
Användarens profilbild
Av Vida
shnygging! :whut:
Av belinda
Tyras å Knuts mamma skrev:
belinda skrev:hujedamej så fin :o Bild till dej!

Jag syr i sådant typ på vanlig maskin :wink:

Jag gillar getingtyget så mycket :D

väldigt härligt att höra! jag har lite trikåtygsskräck sedan ett år tillbaka då allt blev pannkaka av en grej jag försökte sy...kanske inte ska lägga all skuld på symaskinen :hide:
Användarens profilbild
Av lenaj
Den var jättesnygg!!! :D
Är den tvådelad?
Av belinda
belinda skrev:
belinda skrev:hujedamej så fin :o Bild till dej!

Jag syr i sådant typ på vanlig maskin :wink:

Jag gillar getingtyget så mycket :D

väldigt härligt att höra! jag har lite trikåtygsskräck sedan ett år tillbaka då allt blev pannkaka av en grej jag försökte sy...kanske inte ska lägga all skuld på symaskinen :hide:
Hur lyckas man skriva typ när man ska skriva tyg :whut:
Det är nog sömmens fel och inte maskinens :wink:, jag använder en tråkåsöm som jag har på min symaskin, och med stygnlängd 1 :D
:lol: :lol: ja det kan man fråga sej, sömmens fel säkert ja... jag sydde detta på en mammas högst moderna maskin, min egen är från 50-talet, undrar vad jag ska använda frö söm till den, det fanns väl knappt trikå på den tiden (sorry nu ska jag låta tråden vara)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Oj vad fint :shock: Näee nu måste jag VERKLIGEN sy klart Theas tröja... *mutter mutter* :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men wow vad snyggt!
Jag har ett par sånna getingbyxor till Melwin som jag köpte på mässan i göteborg. Tror att det är Svea Star eller nåt sånt....
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Vilken söt liten geting :D
Jättefina kläder
Av Lotten
Men jag tror jag dör. Så SNYGG!!!!! Jag kommer helt hutlöst att härma dig och göra en getingdress till Ivar. Det var ju det finaste jag sett på länge!! :urule:

Får jag fråga var du köpt tyget. :oops: Jag har sett svart och gulrandigt velourtyg i Uppsala men det var med smalare räder. Ditt var mycket snyggare!!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Lotten skrev:Men jag tror jag dör. Så SNYGG!!!!! Jag kommer helt hutlöst att härma dig och göra en getingdress till Ivar. Det var ju det finaste jag sett på länge!! :urule:

Får jag fråga var du köpt tyget. :oops: Jag har sett svart och gulrandigt velourtyg i Uppsala men det var med smalare räder. Ditt var mycket snyggare!!
Det finns kalikå-tyger på Krabat på Kungsgatan i Sthlm (ganska nära Hötorget). Vad jag vet finns de inte i Uppsala, tyvärr :roll: :cry:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh vilken fin Albert :love:

Lite roligt att min Albert har precis det där tyget (plus det gula med svarta prickar) som ligger och väntar på att förvandlas till en snygg outfit :D
Användarens profilbild
Av Groover
Åh vilken söt geting :heart:

Hoppas det inte är Majas dumma snuva han fått :cry: *dåligt samvete*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?