Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av chill
Hallå Sjalare.
Har inte fått mitt första bärdon ännu.
Väntar MT om nån vecka :D

Till min fråga: Vill ha en sjal som jag kan använda ofta, även inne.
har kollat på hoppiz trikå... lilla väger nu 5,5kg. Jag är rudis :?
Jag vill ju ha en sjal NU :evil: men kan inte bestämma om jag ska ha elastisk eller ej, vill ju använda den ett tag iaf. Har heller aldrig knutit
och förstår att elastisk är lättare att lära sig med. HJÄLP.
Vill ju inte köpa för att sedan inte använda pga knytkrångel.

kram :)
Användarens profilbild
Av mica
Eftersom hösten kommer så tror jag en BabyBundler kan fungera. Den är varm men rätt stadig.
Fast det finns inga garantier för hur mycket vikt en elastisk tål. Jag fixade bara upp till typ 8 kg men andra har burit tyngre barn.
Användarens profilbild
Av chill
OK. Jag är på vippen att beställa hoppizen (trikå), men tänker
att det kanske ändå är bäst att köpa en vävd icke elastisk
exempelvis didymos?? Eftersom jag kanske inte kan bära så länge i hoppizen trikå. Usch vad velig jag är :oops:

Jag är ju inte så lång heller 155 o ganska liten, har det någon betydelse?
Användarens profilbild
Av sus
Trikåsjal är mysgt och lätt att börja med. Och om du köper en Moby Wrap så är det förhållandevis billigt också. Jag bar Majken i dne hela förra vintern. Hon vägde 4,6 när hon föddes och jag slutade använda den när hon var ca 6 månader för att jag lånade ut den till en kompis snarare än att hon växt ur den, minns inte riktigt hur tung hon var då.
Men vill du köpa och testa tycker jag det är värt pengarna.

Fördelen med en trikåsjal är också att det går att ta i och ur barnet utnatt knyta om och dessutom är dom smidiga att ha under en gemensam jacka, Jag upplevde det som mycket klumpigare att ha en vävd sjal under jackan
Användarens profilbild
Av ericah
Jag bär min son (5 mån, 6,8 kg) i sino och det gåt hur bra som helst.
Ska införskaffa en vävd men kan inte bestämma mig - finns så mkt snyggt.
Användarens profilbild
Av chill
Tack för era svar :wink:
Vad snabba ni är, tur att det här forumet finns så
man kan få tips :D
Jag ska nog beställa en nu. Tror ni att hoppediz trikå kan vara bra.
Den skulle passa min plånbok eller borde jag Go for Sino? Har ju beställt en mei tai också :floet2:

Kram
Användarens profilbild
Av miso
Sinon har varit toppen tycker jag, vi har använt den jättemycket både sambon och jag. Knytningen lär man sig snabbt. Just nu är nog dock tricottin (dubbel bärpåse) en favorit för min del, inte för längre stunder på stan eller så men till vardags när jag är ensam med dottern är det så himla smidigt att slänga på sig den. Väldigt praktiskt också när man är ute och inte vill stå och fixa med en 5 meters långsjal släpandes i marken.
Användarens profilbild
Av Scharlott
till en liten bebis som väger 5,5 kg skulle jag helt klart rekommendera dig en trikåsjal! Det finns många bra - välj den du tycker är snyggast 8) Trikåsjalen blir ett bra komplement till din MT :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?