Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Hade min antigua (stavning?)idag en lite längre stund. Men denna gång fick jag såååå ont i ryggen.

Se om jag kan förklara:
Jag hade mitten där bak och sen drogjag fram och gjorde ett kryss på magen där Alexandra satt i, sen över axlarna kryssa bak runt och knut fram.

Hoppas att någon förstog.
Den var med som exempel när jag fick sjalen.
Ska man inte kunna ha så?
Användarens profilbild
Av Tiz
Dubbelkryss.

Den använder jag när jag snabbär Ville. Jag har den färdigknuten på mig och stoppar ner Ville i den om jag bara ska in i affären tex. Men den avlastar inte jättebra, men det duger korta stunder.
Användarens profilbild
Av Anso
Hm ,jag vet vad du menar. www.babyboden.nu har beskrivning på knytningen.
Jag har provat att göra tvärtom -börja med att lägga mitten av sjalen mot min mage, korsa bak i ryggen och sedan över axlarna OCH SEDAN sätter jag i bebben och därefter knyter jag sjalen bakom ryggen. Jag tycker att det blir bättre än att knyta färdigt och sätta i bebben sist.
MEN - inget av de här knytsätten tycker jag är lika bra som xomslut tyvärr och är inget jag använder för långpromenader.

Lycka till!!
Användarens profilbild
Av Pyron
Det var precis så jag menade. :wink:

Ok då får jag prova nåt annat.
Tack för era svar.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Du knöt nog helt rätt (dubbel-x fattade jag det som). Den är inte lika avlastande som x-omslut eftersom den inte har någon del kring midjan. För att få den så bra som möjligt är det viktigt att båda delarna blir precis lika, att du breder ut tyget väl över axlarna och framför allt att barnet sitter nog högt upp. Hon ska få stöd av din midja med sina knän och rumpan ska vara ovanför din navel. Det vanligast felet är att barnet sitter för lågt och då blir det absolut obekvämt.
Användarens profilbild
Av Pyron
Miamamman skrev:
Hon ska få stöd av din midja
Midja vad är det? :wink:

Nu tror jag att jag och herr stil har blivit kompisar. Jag satte smokinbältet fram istället och knuten bak. Det har funkat bra några gånger nu utan ryggont.
Användarens profilbild
Av Anso
Pyron skrev:Miamamman skrev:
Hon ska få stöd av din midja
Midja vad är det? :wink:

Nu tror jag att jag och herr stil har blivit kompisar. Jag satte smokinbältet fram istället och knuten bak. Det har funkat bra några gånger nu utan ryggont.
Så bra att det fungerar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?