Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
har länge funderat på å skaffa nåra bra namnlappar å sätta på mina hemmasydda grejjor, vart hittar man bäst och prisvärdast sånna?
vart har ni som har sånna beställt era från?
(sett lyckes, och TinaWs bland andra har sånna juh......?)
nå? leta i låderna, har ni nåra tips?
Panakeia skrev:har länge funderat på å skaffa nåra bra namnlappar å sätta på mina hemmasydda grejjor, vart hittar man bäst och prisvärdast sånna?
vart har ni som har sånna beställt era från?
(sett lyckes, och TinaWs bland andra har sånna juh......?)
nå? leta i låderna, har ni nåra tips?
Från http://www.minanamnband.se/ har jag beställt mina.. Jag kan rota fram en bild om du vill se hur de ser ut.. Fast billigast vet jag ju inte om de är..
Användarens profilbild
Av tinaw
*vinkar frenetiskt* HEJ förresten Pankeia, har inte sett dig på några dar :hello: :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
tinaw skrev:*vinkar frenetiskt* HEJ förresten Pankeia, har inte sett dig på några dar :hello: :D
nje, efter alla trista disskutioner som varit uppe det senaste så har jag int varit här så mycket, men nu hade jag ju "ärende" sas....
Användarens profilbild
Av Ester
Panakeia skrev:
tinaw skrev:*vinkar frenetiskt* HEJ förresten Pankeia, har inte sett dig på några dar :hello: :D
nje, efter alla trista disskutioner som varit uppe det senaste så har jag int varit här så mycket, men nu hade jag ju "ärende" sas....
men vad är det då?!?!? *har missat helt*

tack för påminnelsen förresten - ska beställa namnband till tjejerna ögonabums
Användarens profilbild
Av Panakeia
Elin skrev:
Panakeia skrev:
men vad är det då?!?!? *har missat helt*

tack för påminnelsen förresten - ska beställa namnband till tjejerna ögonabums
eh, det har varit lite gnetigt tycker jag, men nu e det förhoppningsvis borta å begravet!

kul å va saknad förresten tina, å tack för tråden!
Användarens profilbild
Av Panakeia
va konstigt frida, för jag får ju upp bilden!
ja, min tanke e också att de kan användas att märka jojjos kläder med, men jag tror det kommer bli mkt sällan, det är rätt smidigt med spritpenna på tvättrådslappen!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Frida med Mea skrev:
Panakeia skrev:va konstigt frida, för jag får ju upp bilden!
ja, min tanke e också att de kan användas att märka jojjos kläder med, men jag tror det kommer bli mkt sällan, det är rätt smidigt med spritpenna på tvättrådslappen!!! :wink:
Hihi, ja det är skitjobbigt att sy fast lapparna ju. Satte Jan på att märka med bläck och han skrev rakt på byxan :siishah: :siishah:
det gör jag med vissa också, iaf med bläck för det går inte egenom lika lätt, spritpennan går ju igenom, å gärna ner på underlaget så då får man va lite försiktig.....men den sitter bättre än bläcket tycker jag!
Användarens profilbild
Av funshine
helt ot men grattis till pyret i magen panakeia.
Användarens profilbild
Av naimiez
funshine skrev:helt ot men grattis till pyret i magen panakeia.
Måste vara amningshjärnan :oops: Åhhh....Öhhh.....Grattis Panakeia :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?