Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
SÅ...nu har jag rotat lite i min mormors och mammas garderober och skåp...det ska nog bli ett lapptäcke eller två..

Endel är kläder som jag nog inte vill sätta saxen i utan spara som de är..annat är redan klippt i....mest glad blev jag nog för de fina gardiner som min mormor klarade av att skiljas ifrån....undrar om de ska få hänga i vardagsrummet nu i vinter.... :D

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Okej, jag tar det oranga med rosa/gröna blommor och det grönblommiga tyget. Har du :notes: det nu? Jag PM:ar dig min adress så att du vet vart du ska skicka paketet Bild
Användarens profilbild
Av mica
Ojoj oj. Snygga tyger.
Att folk sparar sådant, kul.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Oj, vad fina :love: och så många :shock:
Användarens profilbild
Av puppan
Superdupersnygga! :love:

Det riktigt svider i mig av avund nu... :wink:
Av Jenny
Buscilla: Och när du TITTAT klart på tygerna så skickar du dem vidare till mig så får jag göra nåt skoj med dem :twisted:

Underbara tyger - snart dags att göra en raid hos mormor här snart igen!!
Användarens profilbild
Av sussan
Jag vill HAAAAAA!!!!
Användarens profilbild
Av VenusLi
Vilka underbara tyger! Grattis, det kommer bli fina lapptäcken.

Varför har inte min släkt sådana tyggömmor! :evil:
Användarens profilbild
Av Ester
Buscilla skrev:Okej, jag tar det oranga med rosa/gröna blommor och det grönblommiga tyget. Har du :notes: det nu? Jag PM:ar dig min adress så att du vet vart du ska skicka paketet Bild
håll i dig nu Buscilla....

det orangea med gröna blommor på är en gammal badrock så det är frottée!!!! hur coolt är inte det? Ska laga den lite så ska nog Alice få ha den som badrock tror jag...
Av Lotten
Det blommiga tyget på tredje bilden uppifrån, längst till höger... jag dööör så fint!!!! :love:
Användarens profilbild
Av jazoo
Åååååååh - lyllo dej! :siishah:

*mutter mutter alla de där tygerna i makens farmors garderober som gick till myrorna mutter mutter tjurig inte alls avis* :evil:
Användarens profilbild
Av Ester
men jag fick jobba för det...längst in i en gammal skrubb i gammelbyggningas farfarskammarn...där jag VET att mössen ÄLSKAR att bygga bo bland alla kartonger.

Ändå lyfte vi inte ut allt så vem vet...där kanske finns mer att gräva fram...det var alldeles för mörkt när vi var där....men jag ska nog gräva lite till.

MEst är det till ett lapptäcke var till tjejerna...
Användarens profilbild
Av Kotten
Buscilla skrev:Okej, jag tar det oranga med rosa/gröna blommor och det grönblommiga tyget. Har du :notes: det nu? Jag PM:ar dig min adress så att du vet vart du ska skicka paketet Bild
Nej minsann, för det var precis de tyger som jag ville ha. Du kan slå in dem i det sista blå tyget och skicka dem så jag har dem lagom till fredag.

Varför är man så sjukt glad för att samla på sig gamla lasar? Jag sitter med hjärtklappning och torr mun nu.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Elin skrev:
håll i dig nu Buscilla....

det orangea med gröna blommor på är en gammal badrock så det är frottée!!!! hur coolt är inte det? Ska laga den lite så ska nog Alice få ha den som badrock tror jag...
*dregglar ohämmat*
Det kanske räcker åt en liiiten badrock åt undertecknad med. Pretty pliiiiiz *klipper vackert med ögonen* Så lovar jag att Bild på bordet

Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kotten skrev:
Nej minsann, för det var precis de tyger som jag ville ha. Du kan slå in dem i det sista blå tyget och skicka dem så jag har dem lagom till fredag.
Men "självklart" kära vän Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?