Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja herregud, trodde detta skulle bli en jobbig kväll, men med en Bebina och världens underbaraste son så går allt som en dans. :D
Var med min systerdotter på Amy Diamonds uppträdande ikväll, tänkte att det blir nog jobbigt med högt ljud :? blöjbyten amning mm, men det får gå. Det var ju hennes största önskan att få se henne live :P . Vi promenerade dit 16,30 m sonen nytankad och invirad i sjalen. Han tittade på det mesta på vägen dit och sov en stund sedan(sov bort hela uppträdandet :wink: ) vaknade och flirtade omkring med lite folk och skrattade, vi stod i kö för autografer o tshirts mm och han bara log och jollrade. :D
Hur är detta möjligt tänkte jag :shock: , han sa inte ens till om mat och vi kom hem 20,30!!!!
Ja han är lika glad nu och jag med för ryggen mår lika bra nu som innan jag gick iväg. Och inte har jag blivit svettig heller, i denna strålande sommarsol som har bränt mig totalt plus en massa tyg, typ 4,6 meter för o va exakt.

Hur som helst nöjd och belåten och kommer för mitt liv inte att ångra bebinaköpet. :D
Användarens profilbild
Av April
Mmmm... vad mysigt! Skönt när allt bara fungerar! Visst blir livet lättare när man kan bära sitt barn :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
Visst är det härligt! Vi snurrade ju runt i Egypten med David i en Stork :!: men inte ens det var för varmt... OCh David nöjde sig med att ammas i bussen, på mycket oregelbundna tider... Min teori är att de vill komma till bröstet lika mycket för närhet som mat, och när närheten ändåfinns där glömmer de lätt maten med så mycket runtomkring... :)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Alven: jo det kanske är så, det blir inte mycket snutta här inte, då man bär honom i sjalen, han är så nöjd så man får liksom ta ur honom o ge honom för att det spränger så i brösten!!!
Kul vi har nog tänkt åka tillbaka till Egypten en dag sa vi, och nu blir det ju med barn, det ska bli kul när den dagen kommer, vi älskar att resa, hoppas att Isaac gör det med......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?