Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är ingen sömmerska för fem öre, men ska ge mig på att sy en sjal av ett tyg jag har fyndat idag.
Förutsatt att det går bra har jag planer på att sy ett par sjalar till, för mångfaldens skull.
Nu undrar jag om man kan bedöma ett tygs kvalitet/egenskaper utan att känna på det? Alltså, kan man våga sig på att köpa tyg på internet för att sy sjalar av?
Hittade en massa bomullsväv på en sida, men novis som jag är så vet jag ju inte riktigt hur egenskaperna kan variera.
Finns det några riktlinjer?
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är svårt om man är ovan. Jag har en del allmän tyginfo på min sida, kanske kan du få tips av den. Ju mer tyg man har klämt på i sina dar ju mer kan man gissa, men att jag går på minor då och då ska villigt erkännas.
Av Miapia83
Tack för ditt svar! Pinsamt nog insåg jag för en stund sen att svärmor ju faktiskt är sömmerska med egen ateljé, så det blir nog till att handla tyger via henne.:-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?