Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Var irriterad på att jag inte tyckte att någon hakklapp höll måttet. Gillar kardborreknäppning och när lite av axeln också täcks vilket jag hittat jättebra sådana hakklappar ... men då har de slutat typ mitt på magen på Nathael. Så jag sydde mig egna som jag blev jättenöjd med.

Bild
Kraftig vaxduk av klassisk karraktär & kantband i vitt

Bild
Lite tunnare vaxduk & kantband i turkos respektive rött
Av Lotten
Snyggt!! Den där nere, till vänster är ju bara såå snygg!! :shock: *vill ha!* Tack för inspirationen!
Användarens profilbild
Av Vida
Birka27 skrev:
Bild
Lite tunnare vaxduk & kantband i turkos respektive rött
*yummy*
Var har du fått tag på tyget till dessa?
Användarens profilbild
Av lenaj
Jättefina!!! Är det svårt att sy i vaxdukstyg? Har gjort några i vanligt tyg med vliesline som foder, men vill göra några i vaxduk också. :D
Av belinda
*kravlar mej upp på stolen igen* :shock: kors vad snygga! den cerisa är ju helt underbar! Är tyget från Åhléns månne?

å min hemliga dröm sedan innan jag fick barn har varit att sy upp snygga o praktiska hakklappar med mitt eget märke, tack för inspiartionen :D
Användarens profilbild
Av binaem
lenaj skrev:Jättefina!!! Är det svårt att sy i vaxdukstyg? Har gjort några i vanligt tyg med vliesline som foder, men vill göra några i vaxduk också. :D
Lättare att sy i de tjockare mer klassiska tygerna än de tunna, men inte särksilt svårt. Det svåra är att svänga med kantbandet.... :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
NeaVida skrev:
*yummy*
Var har du fått tag på tyget till dessa?
Åhlens så klart! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?