Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Dafe
Jag undrar om patapumen "skär in" lika mycket i magen när man bär på ryggen som ergon gör? Och avlastar den likadant som ergon eller? Fick rätt ont i fogarna av ergobärande på magen, det är därför jag undrar...

Annars är det ju smidigt och bra med selar, snygga är de också. Men just pga foglossningen (ja, den är värre nu än när jag var gravid) så blev Ergon mest liggande här. Vågar man köpa en Patapum då...?
Användarens profilbild
Av Key
Jag har Ergo OG och Patapum Toddler (den halvnya :roll: ).

Jag har dessutom provat en Ergo Denim NG. :D

Till att börja med tycker jag inte alls att selarna är bra till att bära på magen med för mig. Det blir inte bekvämt hur jag än gör. Hoppas du får till det om du vill bära på magen med dem!

Men till ryggbärning funkar de kanon. Ergo NG tycker jag är bekvämast. Den har mest vaddering (och mycket vaddering funkar bäst på mig). OG:n och den halvnya Patapumen är jämförbara att bära med, men Toddlern avlastar liiite bättre, men är meckigare att sätta på sig pga extra remmar. Jag bär alltid med höftbältet rätt lånt ner på höften, och tycker inte någon av dem skär in nämnvärt.

Slutsatsen är att om du frågar mig så tror jag inte Patapum är bekvämare (men den alldeles nya kanske är mjukare?). Men man ska aldrig säga aldrig, det bästa är att komma på sjalträff och prova en Patapum själv! :this:

Om man undrar varför jag inte har en NG om jag nu tycker den är skönast, beror det på övertrasserat sjalkonto och på att jag tycker att huvudstödet är urdumt.
Användarens profilbild
Av Dafe
Tack! :) Ja, får nog prova själv!

Håller med om att huvudstödet är dumt. Vi använde det inte alls eftersom sonen var så kort att han fick ok stöd för nacken ändå, så för oss var det baaara ivägen. Bättre om det går att ta loss då. Sen vet jag inte om han skulle gilla att vara instängd i en luva... :?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?