Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Jag blir så sugen på Jakob när jag tittar på bilderna... Hur är han, ni som har honom?

Min karl blir nog vansinnig om han ser att jag skriver det här, jag har ju just köpt en Bebina stjärntecken! :lol:

Sen har jag ju Inkan också. Men Bebinan är ju mjuk och mysig till en bebbe som börjar växa ur trikåsjal. Inkan är suverän till ryggknytningar.

Men hur är Jakob? Förutom varm och härlig i färgerna?
Senast redigerad av Veronica den tor aug 17, 2006 20:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Du har pm !!!
Användarens profilbild
Av Greta Garn
Jakob är helt underbar. :heart: Definitivt min och lillskruttans favorit just nu.
Av kiki83
Hann ar jatte mjuk och mysig, men jag tycker inte om att göra ryggknytningar med honom. Hann ar för mjuk till det och kann skara lite i axlarna om man inte ar försiktig nar man knyter. Minn son har just blivit 8 kilo och nu vill jag hallst ha en starkare sjal.
Men vacker ar hann :)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag älskar min jakob :heart: . jag använder honom nästan jämt för omslutet på ryggen, superskönt tycker jag. tunn och gosig och snygg är han också :loving:

ok, jag är kanske lite partisk nu, men jag har älskat honom sen långt innan jag startade företaget 8)
Av loluna
jag hade Jakob en kort stund, och visst är den mysig, lite "rostig" i färgen... himla snygg, men nästan lite för varm i färgen för min smak :)

Du får ju be någon att ta med den :)
Användarens profilbild
Av Veronica
Ja, det blev såklart en liten Jakob! :loving:

Jag har haft honom halva sommaren och är fortfarande kär.

Så nu äntligen kommer bildbeviset Cina. :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Veronica
Och förresten så blev min karl inte alls vansinnig, han bara himlade med ögonen lite och deklarerade att Bebinan nu är hans. :lol:
Av loluna
nämen vad roligt att du fick en Jacob, han är ju jättefin! :)
Användarens profilbild
Av buebo
Kul att det blev en sån. Den är fin!
Användarens profilbild
Av Marina
jag fick ju klämma på diddeldis Jakob och sedan dess har jag inte kunnat få honom ur tankarna så när tillfäller erbjöds på en begagnad slog jag till... och han är sååå underbar!! Kan ju bära enkelt X utan att det ens är lite tungt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?