Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sinomamma
Hej alla! Jag äger än så länge bara en Sino och min fråga är om det funkar bra att knyta ryggknytningar med den? Instruktionen visar bara X-omslut 2.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag skulle inte knyta rygg med en elastisk.....den är som sagt elastisk och kan ge efter och där har man ju ingen koll på barnet om det släger sig bakåt.....bättre med vävd eller sele på ryggen....
Användarens profilbild
Av Kristina
xomslut på ryggen kanske funkar (eller så är den för smal), men det är inget vidare att knyta ryggknyt med elastiska sjalar öht.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Sök på tidigare inlägg. Finns bilder på en del som testat. Ingen rekommenderade det dock. Vet att Diddeldi var en av de som testade.
Av Marika
Nej till ryggen funkar vävda sjalar bäst.
Användarens profilbild
Av jag71
håller med! Jag har provat på ryggen och där är vävda sjalar överlägsna (enligt mig)
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Tack för alla svar! Det var som jag trodde att en vävd är bäst. Det är alltså bara att ta sig råd nu då... Annars blir det inte mycket till sjalbärande snart och det vill man ju inte! Jag har tänkt skaffa en Easycare när jag väl skaffar, den verkar ju överlägset bäst. Den verkar också bra som andra sjal när man bara haft elastisk tidigare.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag testade med Sino på ryggen, och det funkade väl, men det var inte speciellt stadigt. Så det var inget som vi gjorde mer än någon enstaka gång. Det var x-omslut, har väldigt svårt att tänka mig ryggsäck eller annat med elastisk sjal.

När Alice var ung 3 månader köpte jag vår första vävda sjal, en Hoppediz, men ganska snart blev det en Easy också.

Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?