- tis aug 15, 2006 15:36
Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska välja. Lite påverkas jag av priset. Men annars gäller det mest färg och hur sjalen är. Jag vill att den ska vara någorlunda tunn, så att man kan ha den inne också. Den ska inte vara alltför svår att knyta, för det kommer att vara min första vävda långsjal. Men ska jag vara ärlig och läst era recensioner så verkar det mer handla om färgval och helt personliga åsikter. för alla verkar faktiskt bra. Jo en till sak, det är viktigt att den avlastar bra, då får den faktiskt hellre ta en lite längre stund att kunna knyta. Och jag vill kunna knyta på ryggen sen när Elias blir äldre.
Jag är lite fundersam på längden också. Jag har testat en Easy 4,2 och den var för kort, knuten hamnade i ryggen. Så vad är lagom längd för en som är 163 cm och några kilon för många (men inte jättemånga)?
Kanske måste ta ett beslut om det ska vara Easy, Stork, Hoppediz eller Didymos. Kanske lättast att göra detta om jag får bättre hum om vilken längd jag borde ha. Så kan plånboken få styra lite också .
Jag är lite fundersam på längden också. Jag har testat en Easy 4,2 och den var för kort, knuten hamnade i ryggen. Så vad är lagom längd för en som är 163 cm och några kilon för många (men inte jättemånga)?
Kanske måste ta ett beslut om det ska vara Easy, Stork, Hoppediz eller Didymos. Kanske lättast att göra detta om jag får bättre hum om vilken längd jag borde ha. Så kan plånboken få styra lite också .

Sara med Isak 0205 och Elias 0604