Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Åh, nu blir jag sugen!! Är dock lite rädd att det skulle bli cirkustälts-varning på mig med poncho, är ju lång (183) och ...eh...inte direkt nätt.

Men sugen blir jag!

Har någon sett bild på den färgen någonstans?
Av Alexandra
Inte sett bild...men det lät himla snyggt med gråblå melerad. :D
Och så hade den här ju fickor, vilket jag saknar på min.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag vill ha en sådan. Ska nog åka och titta på den nästa vecka. Om Mia inte får någon bild inann dess så han jag lovat att modella för den med Hugo.
Användarens profilbild
Av Helena
Konstigt att det inte finns någon bild på den på den finska sjalsidan, men den är väl superny då.
Användarens profilbild
Av Anna
Mia fick dem i tisdags och hade inte själv sett dem innan det. Om de funnits i finland vet jag inte.
Av Alexandra
Nu finns bild på den på babyboden!
Fin, men inte lika fin som den grå, tycker jag :)
Betydligt bättre halsduk dock, kan jag tänka mig, och bra med fickor, det saknar jag på min!
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra skrev:Nu finns bild på den på babyboden!
Fin, men inte lika fin som den grå, tycker jag :)
Betydligt bättre halsduk dock, kan jag tänka mig, och bra med fickor, det saknar jag på min!
Jag tycker också att den grå är finare. Och undras om fickorna har några knappar eller dragkedja, annars kanske bara grejorna man har i dem ramlar ut i allafall. En bredare halsduk ger nog bättre huvudstöd dock.
Användarens profilbild
Av Louise
Helena och Alexandra!

Hur bra funkar ponchon nu när det är kallare ute? Kan man ha den när det är några minusgrader?
Användarens profilbild
Av Helena
Louise skrev:Helena och Alexandra!

Hur bra funkar ponchon nu när det är kallare ute? Kan man ha den när det är några minusgrader?
Ja det går bra, fast då får man nog ta på sig en lite tjockare tröja under. Muddarna på ponchon är jätte bra, det gör att det inte blåser in. Om det är cirka noll grader, kan jag ha en vanlig tröja och sjalen ifall jag bär på magen, för då värmer ju sjalen mig. Fast ett lite större barn, (Miles är ju 13 månader) sitter lite mer oskyddat i ponchon (iallafall på magen) än i en bärjacka tycker jag.
Användarens profilbild
Av Anna
Imorgon bär det av till boden så "sjalresa" Nu skall det tittas på poncho och jag undrar om det inte är så lockande om jag provar att jag får med en hem även om ekonomin klagar.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Är dte bar ajag som tycker den nya färgen är snyggre än den grå. Önskar jag hade pengar över så jag kunde beställa en. Men tyvärr verkar juklapparna äta upp allt överskott :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?