Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Jag är så sugen på en mt med medaljongmönster i panelen! men jag har lite svårt att hitta såna tyger, nån som har nåt tips på vart jag kan hitta det?

typ sånt här tyg:
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av sus
Finns ett liknade på Åhlens i sammetsaktigt tyg, jättesnyggt!
Av belinda
sus skrev:Finns ett liknade på Åhlens i sammetsaktigt tyg, jättesnyggt!
Å tack då ska jag kolla där, det lät ruggit snyggt :D
Av belinda
Kajsabajsa skrev:Jag har sett Åhlenstyget lajv och det är uuunderbart :love: :loving:

Ska absolut göra en svart MT med svart sammetspanel :love:
jag såg på hemsudan precis, hur snyggt som helst :love: :app:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Kajsabajsa skrev:Jag har sett Åhlenstyget lajv och det är uuunderbart :love: :loving:

Ska absolut göra en svart MT med svart sammetspanel :love:
Heheh precis vad jag tänkte :wink:
Av belinda
Bissa skrev:Jag tyckte denna blev fin :) sydde den åt en vän.

Bild

hittade tyget i en affär här i Linköping
O my goshh Bissa vad snygg :shock: det är preciiiis ett sånt tyg jag vill hitta, och sy bruna band till (faktiskt)
den var verkligen riktigt snygg Bissa :D
Senast redigerad av belinda den mån aug 14, 2006 19:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Nova
Fina tyger du hittar Bissa! :tumsup:
Av belinda
fantasiflicka skrev:stoffostil skickade ut någon reatidning för några dagar (kan vara veckor har ingen koll egentligen) sen. Där fanns någon vit/cerise medaljonghistoria. Kolla på deras hemsida, kanske finns där med!
www.stoffochstil.se
Så här ser den ut:
Bild

Hutlöst billigt! 24,95 kr/m... :shock:

oj jag hittade ju! det liknar mycket bissas fat cerise då. det kanske inte vore så dumtdet heller :roll:
Av belinda
Jaså oj nu kom det en bild :lol: som sagt nästan gratis ju :shock:
Användarens profilbild
Av Siena
jag kan säga att tyget från stoff och stil är supersnyggt, men väldigt väldigt tunnt! Jag skulle nog inte tro att man kan sy något bärdon av bara det. Jag har nämligen en gardin i det tyget, fast turkosblått och vitt!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Siena skrev:jag kan säga att tyget från stoff och stil är supersnyggt, men väldigt väldigt tunnt! Jag skulle nog inte tro att man kan sy något bärdon av bara det. Jag har nämligen en gardin i det tyget, fast turkosblått och vitt!
Aha, vilken tur att du sa det! Jag var näligen på väg till köplnappen för ganska mycket...Men är det så tunt att man ser igenom det? Kan man använda det till panel kanske med annat tyg emellan?
Av belinda
fantasiflicka skrev:
Siena skrev:jag kan säga att tyget från stoff och stil är supersnyggt, men väldigt väldigt tunnt! Jag skulle nog inte tro att man kan sy något bärdon av bara det. Jag har nämligen en gardin i det tyget, fast turkosblått och vitt!
Aha, vilken tur att du sa det! Jag var näligen på väg till köplnappen för ganska mycket...Men är det så tunt att man ser igenom det? Kan man använda det till panel kanske med annat tyg emellan?
ja det var bra du sa... men som sagt, som dekortyg med kraftigare under borde det ju gå :roll: det var himlarns snyggt tycker jag :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?