Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Vad har man mest användning av när barnet är ett halvår och uppåt, en Ergo eller långsjal?
Vad använder man mest om man har båda?
Ibland tänker jag att det kanske tar för lång tid att hålla på och knyta så att man inte använder sjalen fast den är jättebra.
Jag är lite velig just nu efetersom jag hade tänkt köpa en vävd långsjal så börjar jag tänka att det kanske är bättre med en Ergo.
Just nu har jag bara en Ringo-sjal.

Jessica
Användarens profilbild
Av marlene
Det är nog olika, jag använder numera bara ERGOn, men jag skulle aldrig bära med ERGOn på magen då skulle jag säga sjal tveklöst. Jag får inte till det på ryggen med sjal så då blir det att jag använder ERGOn.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Defenitivt långsjal. Bekvämligheten är oslagbar med långsjal gämfört med ERGO. Vi har båda och jag föredrar långsjalen.
Användarens profilbild
Av Alven
Vi har båda, för att jag är sjalmänniska och maken gillar selar. Nu bär jag i Ergon men det är bara för att Storkisen inte han kommit än, och jag vill bära på ryggen...
Användarens profilbild
Av Anna
jag lägger min röst på sjal. De är så mycket mer flexibla tycker jag och mysigare också. Men om jag bara skulle bära på ryggen så kanske ändå ergon, men bara kanske. Mycket tveksam.
Användarens profilbild
Av johanna
Jag har både och, och använder bara sjalen. I och för sig bär jag bara på magen än så länge så det kanske ändras om jag börjar ha Malte på ryggen. Min man däremot gillar Ergon jättemycket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?