Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Jag har en lång bit över av 70-talstyget som jag gjorde en klänning av till Joy för ett tag sen (se länk). Den är som gjord att sy massa barnhucklen av :wink: . Så är det av intresse så kan jag sy och sälja dem för 20 kr st. (+ frakt):)
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... sc&start=0
Senast redigerad av mejamy den mån aug 14, 2006 10:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lindan
Åh, jag skulle jättegärna vilja ha!!! Tyget är såååå fint :heart:
Användarens profilbild
Av aneeha
Det skulle jag var intresserad av, men jag tycker du ska ha minst det dubbla för ett huckle...
Användarens profilbild
Av mejamy
Okej..då säger vi 20 kr då! :wink: Jag är ju bara amatör sömerska och rätt blygsam av mig å inte van att sätta priser... :roll: :wink:. Alla som vill ha kan väl pm:a så ska jag sätta mig vid symaskinen så fort jag får en chans. :D
Av Sussi med Maja
En sån vill Maja också ha! :D PM.ar!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
*PMat* :D
Användarens profilbild
Av mejamy
Nu när jag skulle börja klippa till hucklena, upptäckte jag att det är hål efter två sömmar i överkanten, inte så lyckat :? . Klipper man nedanför detta, så blir hucklet i babystorlek (c.a 39 cm på de raka kanterna och 57,5 cm på diagonalen). Jag har dock tyg så att det räcker att sy större till er fyra som pm:at. De är c.a 50 cm i kant och 73 på diagonalen. Så den större storleken passar gott och väl till min dotter som är 19 månader. Men är det nån som har en bebis som det räcker med den mindre storleken till, så hojta. Babyhucklen har jag tyg till så att det räcker till c:a 16-17 stycken så där är det ingen brist. Till större storleken har jag bara till 5-6 stycken. (De 4 som pm:at har förståss första tjing).
Användarens profilbild
Av Anna
vill du sälja en större remsa så är jag klart intresserad till ett lapptäcke som ännu inte har alla fina tyger jag behöver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?