Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Kanske någon har skrivit om detta redan, men jag undrar: vet någon när de svenska återförsäljarna får in de nya färgerna? Och vad kommer priset ligga på? Och vet någon vilka modellskillnader det är på nya Ergon och den/de som är på marknaden nu? Tycker att Ergos egen hemsida är lite kassa på att visa detaljbilder...

Nyfiken är jag i alla fall!
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
verdandis.com har den svarta, kommer tyvärr inte att ta in de två andra färgerna. Synd tycker jag :( de är ju så fina :)
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
kostar 750kr hos Verdandis
Användarens profilbild
Av Anna
Det lilla jag hört om den är att den komemr vara något dyrare än dem gamla modellen så det lät som ett bra pris på verdandis.com Men jag vet itne riktigt när jag får se den för första gången.
Användarens profilbild
Av Scilla
Och varför, VARFÖR har de gjort ett nytt foder med fjantiga FJÄRILAR på?? Annars är den ju perfekt, den omgjorde fickan ser jättebra ut och färgerna är fina... Men till och med utsidan på huvudstödet är ju klätt med de förbenade fjärilarna, jag vet inte om jag kan stå ut med dem :roll:
Användarens profilbild
Av sillen
Scilla skrev:Och varför, VARFÖR har de gjort ett nytt foder med fjantiga FJÄRILAR på??
Instämmer - verkar ju så perfekt i övrigt, men FJÄRILAR?? Har de rökt på, eller?
Användarens profilbild
Av Tabby
Tror att mönstret kommer att göra att fler väljer papatum som utvecklats så att den har huvudstöd nu.
Användarens profilbild
Av April
Fast jag tycker att den nya Ergon ser lite mysig ut... Fast jag är ju och andra sidan helt Ergo tokig.

Min idé är att jag säljer min gamla Ergo och om jag saknar den för mycket får jag köpa den nya (Hmmm... man blir INTE rik här) som ursäkt :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Helen
Hej,
Jag kan inte alla de nya finesserna, jag har inte sett den ännu IRL.
Axelbanden ska vara formade, bredare midjeband och knäppning, huvudstödet har en inbyggd förlängning.
Den ska gå att använda på höften.
Fickorna ska vara ändrade och ha annan knäppning.
Hur man spänner axelbandet var också ändrat tror jag.

Ryggsäcken har bland annat fått flaskhållare på utsidan...

Midjeväskan har fler fack och ska gå att använda som axelsväska...
De har gjort en skötväska också.

Det finns fler nyheter, men jag kan inte dem alla i huvudet.
Vad det svenska priset kommer att ligga på vet jag inte ännu

Jag kommer att ta in alla tre färgerna så snart som möjligt.
/Helen
Användarens profilbild
Av Tabby
Men jag kan inte se hur det ska vara möjligt att bära med ERGON på höften...
Användarens profilbild
Av Tabby
Och efterom det nya fodertyget är så "gulligt" så tror jag att även det kommer vara en orsak att fler köper Papatum till männen.
Fjärilar är liksom inte så häftigt :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Nä, jag tycker också att fodret är skitfult rent ut sagt. Jag visade bilderna för maken, som sa "Vilken himla tur att vi redan har en!"
Användarens profilbild
Av April
Men det var ju inte SÅ mycket fjärilar när den väl satt på ;-)

Jag är nog helt skadad. För nu har jag sålt min Ergo och OM jag saknar den så blir det banne mig en ny. En beige kanske... Nä, nu får ni slå till mig. Jag ska ju inte ha en ny :-D

Jag tyckte att den verkar var mysig då innertyget är i bomull, och då det verkar vara ännu bättre avlastning. Bebisar kanske tycker om fjärilar??? :-)

Om man tittar på bilderna (på första sidan) där föräldrar bär sina barn, så syns ju faktiskt inte alls mycket foder, när barnet sitter i...

http://www.ergobabycarrier.com/

Eller?

Är det bara jag som är optimistisk?

Det roliga är att jag t.o.m. sprättade bort folkdräktsbandet på min nya Ergo och nu tycker jag att det är ok. med fjärilar??? :-D Det är nog nyhetens behag och "vill ha alla NYA saker i hela världen :twisted: " som satt klorna i mig :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Ally
Nä, tur att jag redan har en. Skulle INTE trivas med alla fjärilar. Fast färgerna i övrigt var ju snygga!
Höftväskan vill jag ha! NU! :evil: Den verkar bättre än den gamla.
Användarens profilbild
Av Ally
Bärjackan var ju inte speciellt dyr heller!?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?