Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
Men gud vad jag fragar idag da... :oops:
Iallafall... Kan man bara tva barn samtidigt i samma sjal, jag menar bebis + aldre syskon? Har sett bilder pa det men har inte kunnat se hur de fixat det. Eller har man olika sjalar eller ??? :roll:
Av Petra
Jag har haft en i en vävd sjal och stora syskonet i en ringsjal. Funkade fint. Bäst tycker jag om vävd och Ergon.
Användarens profilbild
Av miriel
Ibland händer det att jag bär båda, en i ergon på ryggen och den andre i ringsjal på magen.

Känns som det är lättare att ha en bärgrej till varje, lättare att justera.
Användarens profilbild
Av Mia
Håller med Miriel. Fast jag bär helst i elastisk och ergo.
Har aldrig lyckats klura ut en knytning som passar för så olika stora barn i samma sjal..
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har burit med Tova i ergo och torkel i antingen ringsjal eller stork.
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tror inte att jag skulle valt att bära två så olika tunga barn i samma sjal eftersom jag tror att det kan spänna mot det lilla barnet.

Som de skrev ovanför skulle jag satsa på två st bärmojänger.

Tvillingar som väger ungefär det samma tror jag går utmärkt att bära i samma sjal eftersom de utövar samma tryck mot sjalen.
Användarens profilbild
Av Molla
OK tankte val det... men om man har sjal o ringsjal, hur far man till det egentligen :hmm:

Funkar nog battre med sele men jag tvivlar ju pa att jag far ner trearingen i en wilkinet :lol:
Användarens profilbild
Av melles mamma
långsjal +sele tycker jag funkar bäst
Av karenina23
Hur sjutton får ni till det med sjal + sele, vilken tar man först??? :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag bär skrutt på ryggen i antingen hoppisen eller easyn och den ena av småskruttorna på magen i trikåsjal. Kan lägga in en bild om en stund. Fast då får ni bortse från mig, ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" (dvs som vanligt). :lol:

Så nu ska det väl fungera
Bild

Skrutt sover gott och Olivia vill hela tiden se mer! :D
Av anna m
jag71 skrev:Jag bär skrutt på ryggen i antingen hoppisen eller easyn och den ena av småskruttorna på magen i trikåsjal. Kan lägga in en bild om en stund. Fast då får ni bortse från mig, ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" (dvs som vanligt). :lol:

Bild

Bär du tvillingarna så med? Jag kan inte komma på något bra sätt att bära båda, eftersom jag inte får plats med dem bredvid varann framtill...
Användarens profilbild
Av sus
jag71 skrev:Jag bär skrutt på ryggen i antingen hoppisen eller easyn och den ena av småskruttorna på magen i trikåsjal. Kan lägga in en bild om en stund. Fast då får ni bortse från mig, ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" (dvs som vanligt). :lol:

Bild

Vilken underbar bild, det riktigt strålar om dig och se vad den lilla tjejen blivit stor :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
anna m skrev:Bär du tvillingarna så med? Jag kan inte komma på något bra sätt att bära båda, eftersom jag inte får plats med dem bredvid varann framtill...
Jo då det gör jag! :lol: har tyvärr bara den här dåliga bilden. Dem brukar sitta bättre men det blev lite stressigt

Bild

Funkar jättebra. Har helst Alma på ryggen för hon är lugnare och inte lika mycket "titta på allt". :lol: Olivia brukar sitta högre upp (sen blir det ju inte bättre av att kortet är taget utav stora tösen som sitter på soffan)
Användarens profilbild
Av jag71
sus skrev: Vilken underbar bild, det riktigt strålar om dig och se vad den lilla tjejen blivit stor :wink:
Tack! Tiden går så himla fort, dem växer så det knakar, är redan uppe i storlek 62/68 och när dem föddes så var ju 40 nästan för stort! (och jag har missat så mycket tid med dem :cry: :cry: :cry: - tur att dem har en underbar pappa också :lol: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?