Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marimba
Funderar om man behöver längre sjal för att göra omslut på ryggen (med knut fram) än omslutet på magen? Hur mycket skiljer det ungefär? Ett par decimeter längre sjal för ryggomslut?

(Detta skulle i så fall vara min motivering för att köpa ytterligare en sjal nån gång i framtiden :wink: )
Användarens profilbild
Av Elin G
Marimba skrev:Funderar om man behöver längre sjal för att göra omslut på ryggen (med knut fram) än omslutet på magen? Hur mycket skiljer det ungefär? Ett par decimeter längre sjal för ryggomslut?

(Detta skulle i så fall vara min motivering för att köpa ytterligare en sjal nån gång i framtiden :wink: )
Ne, snarare kortare. Knyta omslutet på ryggen med en 4,6 tycker jag är på tok för långt, 4,2 räcker mer än väl. j
Användarens profilbild
Av Kristina
Precis, man behöver inte mer tyg, utan mindre. Jag kan knyta omslutet på ryggen med min girasol som är 3,7 och det kan jag inte göra på magen.
Användarens profilbild
Av Marimba
Åhå, det var som sjutton. Trots knut och allt. Jaja ok.

Får väl hitta på nån annan anledning då, eller köpa en kortare nästa gång... :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?