Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MissBeccis
Jag gillar min ringsjal när jag väl får till det, men det är sällan det händer, och då endast efter en massa bök. Min dotter är 7 veckor och gillar inte att ligga i vagga, så det är mage mot mage med stöd för nacken som gäller. Skulle vilja se en bild på det om någon har?

Har jättesvårt att dra åt tyget när tösen sitter i så det sitter åt runt ryggen och nacken, trots att jag lyfter henne lite samtidigt. Tyget känns ganska osmidigt, typ stelt lakan, kan det bero på det? Såg ett tyg på jysk som kändes mycket mjukare och smidigare som var bomull och polyester, funderar på att sy en sjal av det istället, vad tror ni om det? (Tyvärr är symaskinen paj dock... :( )
Användarens profilbild
Av Mia
Det finns en bild på Nemo och mig i galleriet, under Ringo.
Vad är det för sjal du har?
Justera underdelen innan du sätter i barnet så att du bara behöver spännan minimalt i överkant när barnet väl är i.
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Tack för bilderna!

Har köpt sjalen via Familjeliv, tror den är hemmasydd. Skulle kunna vara av ett lakan?

I underkant har jag inga problem att få till den, det är i överkant, får den inte att sitta åt så den ger stöd. Känns som det är tyget kanske, det fastnar liksom i ringarna och korvar ihop sig fast jag brer ut det.
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Provade att göra en snabb ringsjal av ett mjukt gammalt lakan och några ringar och då hade jag inte samma problem, så det var nog tyget i kombination med bredden, det korvar sig liksom i ringarna så det inte går att dra åt. Får väl inse att det inte var det bästa köpet. Ska göra en egen ringsjal istället!
Användarens profilbild
Av Mia
Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?