Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är hemskt ovan att sy efter beskrivning, så jag fick läsa (den på bäranära), tusen gånger, men det gick riktigt bra. Jag har inte provat den färdiga påsen med barn än. Sydde av en bit Easycare Norrsken, den känns jättemjuk och fin.

Var bara tvungen att berätta :D , ska se om det kan bli några bilder framåt kvällen (när David vaknat).
Senast redigerad av annalys den lör aug 12, 2006 20:49, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Lycke
Vill se biiiiild! :eld:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Åh, du fick tag på en bit norrsken, vad kul!
Hoppas att bärpåsen blev bra!
Användarens profilbild
Av annalys
Här kommer nu en bild:
Bild
Men den är lite stor, tyget stretchar en del. Ska sy in den lite.
Av nanook
Super snygg!!!! Vill också ha en Hoppas du tar den med imorgon, vill gärna se irl.
Användarens profilbild
Av naggie
Har inte du gått och sugit ganska länge på den karamellen :wink:
Den blev ju jättefin :D Vad tycker du? Visst är det ett fantastiskt bärdon :vågen:
Användarens profilbild
Av annalys
tinaw skrev::iagree: lite stor, men snygg!
Det är ju lätt att sy snyggt av Norrskenstyg :D

Några tips på hur mycket jag ska ta in?

Självklart tar jag med den imorgon, jag hinner nog inte sy in den tills dess så då kanske någon kan ge live-råd också :?:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
*s*
När jag inte hade scrollat ner så långt att jag såg texten ännu tänkte jag "Törs jag skriva att jag tycker att den ser lite stor ut...?" :D

Men den är jättefin! Den kanske är tillräckligt stor för mig? ;-)
Användarens profilbild
Av annalys
Frida med Mea skrev:Vad ska du göra av resten då? (antar att det var en långsjal och inte bara en bit) och var fick du tag på den, elelr köpte du en ny, när jag snodde den andra framför ögonen på dig :twisted:
Nej, det var bara en bit. Emmahawk hade tänkt sälja den som ringsjal för hon skulle klippa sin, men då klippte hon en bit till bärpåse istället. Vet inte om hon bestämt vad hon ska göra med sin bit hon har kvar, kort ryggsjal eller ringsjal kanske?

Ja, hade jag inte hittat den hade jag nog grämt ihjäl mig att jag så generöst skrev att den inte borde klippas, och att du fick företräde. Men nu ordnade ju allt sig till det bästa :D
Användarens profilbild
Av tinaw
annalys skrev:
tinaw skrev::iagree: lite stor, men snygg!
Det är ju lätt att sy snyggt av Norrskenstyg :D

Några tips på hur mycket jag ska ta in?

Självklart tar jag med den imorgon, jag hinner nog inte sy in den tills dess så då kanske någon kan ge live-råd också :?:
Ganska mycket. Ca 5-7 cm tror jag.
Användarens profilbild
Av frida
Vad fin!!!:D (kanske ska slakta nåt här hemma...) Hur mycket tyg behövdes för den?
Användarens profilbild
Av annalys
frida skrev:Vad fin!!!:D (kanske ska slakta nåt här hemma...) Hur mycket tyg behövdes för den?
1.5 m var lite för mycket som framgår av bilden :wink: Jag har nu sytt in den lite, men jag ska nog ta lite till, Easyn stretchar så.

www.baranara.se står det både hur man ska mäta och hur man syr. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?