Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karinmaria
Hej!

Jag vill så gärna ha en trikåsjal till min novemberbebis. Min man tillhör den lite mer konservativa delen av mänskligheten rent färgmässigt så han vill inte ha alltför färgglada sjalar. Nåväl, då tycker jag att vi kan ta en svart, men han tror att den drar till sig damm. Gör den det? Någon som vet? :?:
Av LL
en svart moby och upplevde inte att den sög till sig damm såsom man ibland kan tycka att mörka tyger gör. Nej, mitt intryck är att den höll färgen bra trots flitig användning. Största nackdelen med svart är ju att smuts syns bra, tex kräkfläckar. Men det kan man ju lösa genom att ha två sjalar :D eller tvätta lite oftare. Vi klarade oss bra med en sjal och tyckte det kändes skönt med en svart eftersom det var diskret och bra för oss nybörjare i sjalvärlden (då visste jag inte ens hur stor den världen är - det är annat för dig som redan hittat den här sidan).
Användarens profilbild
Av karinmaria
Tack för ditt svar!
Det får kanske bli en svart för kräkfläckar lär ju synas tydligt på mörkblå och mörkgröna tyger också.... en svart och en syrénlila kanske :)
Användarens profilbild
Av sillen
Hade en MayaWrapPouch i svart och den var då ingen damm-magnet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?