Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tuve
Jag tror minsann att min Mei Tai blev bra! Arvid sover, så jag har inte kunnat testa den på riktigt, för jag blev precis klar, men den är klart lovande!
Stort tack till tinaw och Knyttet med K för era sybeskrivningar, som gjort arbetet så otroligt mycket lättare! Och tack till er som hjälpte till med materialval och remlängd här på forumet.
Jag lovar skicka bild, men nu ska jag resa bort i några dar, och testa sjalen på riktigt, sen ska jag sy på lite dekorationsband. Just nu är den bara neutral i oblekt linne.
Användarens profilbild
Av tinaw
Kul! :D (Men tro inte att du kommer undan, bild vill vi se sen iaf *moahahaha* :twisted:)
Användarens profilbild
Av Tuve
Nu har jag provat den så smått. På magen bara, hittills. Inser direkt att jag behöver ett nackstöd till när han somnar. Har nån provat att göra ett nackstöd som inte kommer nerifrån, utan som man fäller ut som en batman-vinge från ena axelremmen och knäpper fast mot ryggdelen? Bara min uppfinnarhjärna som gick igång...
Kunde också konstatera att Arvid sitter i bra amningshöjd, det får vi utforska mera.

Hinner inte fixa bild på ett tag. Preliminära bilder utan batman och dekor kan komma tidigast på måndag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?